2012. szeptember 27., csütörtök

essence - special effect topper - 12- holo topping, please!

Sziasztok!

A keddi bejegyzésben már láthattátok, hogy ideért az essence "holo topping, please!" lakk is, hát mit ne mondjak, nagyon vártam már, egyből el is kezdtem mindenféle lakkal próbálgatni, végül úgy döntöttem, a körmeimre első körben az essence colour&go - chic reloaded lakkra kerül.

Az alap az essence Studio Nails - 24/7 base alaplakk volt, erre került két rétegben a chic reloaded, majd egy vastagabb rétegben a topper, és egy réteg BTGN fedőlakk.

Sok kép jön, mindegyiken kicsit más, de sajna nem jön vissza 100%-ig az, amit én élőben látok.

Délután, természetes fénynél:






Itt leginkább csak egy sima csillámos lakknak tűnik egyelőre, mondjuk árnyékban élőben sem annyira látni máshogy.

- Napfényben:



Itt azért már látni az "életet" benne, de azért természetesen még nem egy "igazi" holo lakk ez sem.

Vakuval:




Hát mit is mondhatnék, rohadtul tetszik, jó-jó, nem egy Nfu Oh vagy ColorClub, de egyelőre nagyon tetszik.

Nektek hogy tetszik? Esetleg meg is van? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Nekem sötét lakkon nagyon nem jön be, de egy világoson, vagy önmagban 2 rétegben elmegy. A dorozsmássága miatt nem tetszik leginkább. De azért látok benne még lehetőségeket, körömvégre is, stb. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem rohadtul tetszik, főleg napon, de egymagában is jól néz ki 3 rétegben, csak úgy meg gondolom az én körmöm átütne (mint szinte mindenen.. :D)

      Törlés
    2. Szerintem elég jó fedése van, legalábbis 2-ben nekem befedte.

      Törlés
    3. Jónak jó, margarétán szép is, csak pl nálam a pirosak is mindig átütnek siznte.

      Törlés
  2. Szép lett. :)
    Kíváncsi vagyok világos lakkon,hogy teljesít. :)
    Lesz világos lakkokon is teszt??
    Lehet,hogy egyszer én is beszerzem. :)
    Ez állandó darab igaz??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állandó darab lesz elvileg igen, és természetesen világos lakkon is látni fogjátok majd, illetve konkrétan majdnem egy egész margarétát kipingáltam már vele különböző alapokkal.. :D

      Törlés
    2. Értem.
      Szuper. :)
      Várni fogom + gondolom a többiek is akkor képeket a többi lakkal kipróbálva. :)
      Ma voltam a Rossmannban szétnéztem az akciós cuccok között.
      Hát nem sok minden volt,amit szerettem volna. :( Catrice szemhéjceruza csak teszter volt azt nem tudtam elhozni sajnos.
      Kerestem az English Rose új lakkot,de nem volt és egy Essence állvány is ki van szedve.
      Így végül elhoztam ezt a holo lakkot + egy stay all day ezüst szemhéjfestéket. :) Utóbbi 99 Ft volt utolsó darab! :)

      Törlés
    3. Óó, gondoltam, hogy mostanra azért már le lesz rabolva :(
      Viszont a Stay All Day-jel nagyon jól jártál akkor! :]

      Törlés
    4. Igen én is számítottam rá,de nem gondoltam,hogy ennyire nem lesznek már olyan cuccok,amik érdekeltek volna.
      Igen tényleg jól jártam vele örülök neki. :)
      Már régóta szerettem volna ezt a színt,de sosem volt belőle érdemes volt várni. :)
      Az eredeti árához képest ingyen volt. :)

      Törlés
    5. Sajna a jobb cuccokat, amikor le vannak árazva, iszonyt hamar el szokták kapkodni :S

      Törlés
  3. Van valami különbség ez és a Hello Holo között?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, az nekem nincs meg, de képek alapján ez egy fokkal közelebb van a holohoz :]

      Törlés
  4. Én is nézegettem a Rossmannban, de nekem nem igazán tetszik :S Annyira biztosan nem, hogy megvegyem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom, még nem az igazi nekem sem, de eddig nagyon szimpi :P

      Törlés
  5. Nagyon szép,én is nemrég vettem egy Lemax körömlakkot amire Holographic-van írva,majd kiderítem mit takar. ;)

    VálaszTörlés
  6. Látom, hogy már be is vetteted :D Nekem tetszik :D Kíváncsi vagyok más színekkel hogy szuperál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt megmondom, kenegetem becsülettel.. :D

      Törlés