2012. szeptember 19., szerda

essence colour&go - chic reloaded

Sziasztok!

Hétfőn vettem ezt a lakkot, egyelőre csak a színt szeretném bemutatni, aztán majd szeretnék írni az újdonság élményeiről is, tehát az új kiszerelés, üveg, ecset, tartósság meg minden ilyen.

Rengeteg képet csináltam, próbáltam szortírozni, de így is maradt 9 kép, mindig kicsit másnak látom, kicsit olyan most a varázsa, mint a Where Is The Party?-nak, mindig másnak látom, attól függően, hogy esik rá a fény. Na de jöjjenek a képek. :]

2 rétegben, fedőlakk nélkül, természetes fényben:

2 rétegben, fedőlakk nélkül, vakuval:

Szép, de gondoltam, ha már megvettem a jó kis btgn fedőlakkot, ki is akarom használni, így jött rá egy réteg fedőlakk, a többi képen már azzal látható.

Szobában, természetes fénynél:



Vakuval:

Kint, napfénynél:



Az utolsó képen kicsit megcsillan az a bordós fény, na az élőben meseszép sötét bordós. Meghatározhatatlan, gyönyörű, szerelmes vagyok. A méregzöldtől a lilán a bordón át a szürkéig mindenfélének látom, imádom és pont. :]

Nektek hogy tetszik? Megvan ez a lakk? Ha nincs szeretnétek? Milyen új colour&go lakkot szereztetek be, vagy szeretnétek beszerezni?

Köszönöm szépen a figyelmet, szép napot Nektek!

22 megjegyzés:

  1. Na most már tényleg bánom, hogy otthagytam... Nem vagyok már oda a sötét lakkokért, de ezt bűn lenne kihagyni. :D Mérföldekkel jobb, mint a Party, ez komolyabb.

    Várom a véleményed a használatról, meg egyébről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Party-t is imádom még mindig, meg a sötét lakkokat is szeretem, bár tény, hogy nem annyit használok már, mint régen, de ez valami brutálisan szép :]

      Törlés
  2. Nekem is megvan, és szerintem hamarosan ki is próbálom majd. Kíváncsi vagyok arra az ecsetre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: Ne tudd meg, mennyire jól esett látni, hogy valaki jól írja, hogy „egyelőre” :-) A nyelvész énem most elégedett.

      Törlés
    2. Na, várom a Te véleményed is. :]
      Jajj ne is mondd, én mint nyelvtannáci... :D
      A 6-7. "nem egyenlőre, egyelőre" után már nincs pofám kijavítgatni senkit, de egyszerűen bántsa a szemem... :D

      Törlés
    3. Igen, ismerem az érzést :-D

      Törlés
  3. Én is imádom az enyém. A fürdőkádban fekve azt csodáltam, hogy ahogy rátekintek, egyszerre látok benne mindent. A zöldet, a lilát és a bordós csillogást, az elég csúcs volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú egyébként most nagyon rákattantam az ilyen színváltós meg mindenféle különlegesebb lakkokra... Elkezdtem úgy összeszedegetni, miket szeretnék.. Nagy része lak... És már tényleg kezdem úgy érezni, hogy ez valami beteges függőség nálam :D
      Ami nem is lenne baj, de amiket kinéztem, ilyen magasabb árkategória, szóval ... :S

      Törlés
    2. hát O.K. vagy K.O. ? :DDDDDD

      Törlés
  4. De jó pofa, hogy ilyen kis színváltós :)
    Bár szerintem én ezt most kihagyom majd, mert nekem nagyon csillámos szegény -sebaj, majd nézegetem róla a képeidet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy ezt fogod mondani róla :D
      Majd egyszer csak megszereted már végre a csillámos lakkokat :D Bár ezt én nem is csillámosnak mondanám igazából :$

      Törlés
  5. Szép és érdekes ez a zöldes-lilás fény a lakkban. :)
    Jól néz ki felkenve. :)
    Különleges lakk az biztos,de nekem nem jön be.
    Biztos azért,mert nekem ez már túl sötét, túl sok valahogy nem illik hozzám ezért nem is fogom beszerezni.
    Azt hiszem lesz helyette más ami megfog és tuti jön velem majd valamikor.
    Köszi szépen,hogy egy régebbi posztodban felhoztad a leárazásokat,mert én is kíváncsi vagyok néhány dologra majd szétnézek. :)






    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp megéri most szétnézni, én ezért is szeretem jobban kivárni az akciókat, lehet hogy nem annyira naprakész a taktika, de pénztárcabarátibb :]

      Törlés
  6. WoW...
    IMÁDOM...amikor megláttam ezt a lakkot (még amikor nem is lehetett kapni nálunk) rögtön tudtam, hogy nekem ilyen kell...és olvasva, amit írtál róla...még jobban kell!!!! Sajnos valamelyik nap voltam boltban (meg akartam venni), de nem volt már, ezért megvettem a "What's my name?" lakkot tőlük...egyet kihúzhattam a listámról, de ez a lakk a lista elején maradt akkor is...Remélem minél hamarabb hozzájutok én is. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonlóan éreztem, és bár hasonló mint a Where Is The Party? de nem, mert tök más :P
      Remélem, hamar hozzájutsz :]

      Törlés
    2. Én is...direkt mindig a tolltartómban van 500Ft, hogyha véletlenül meglátom ne legyen az, hogy jajj nincs nálam pénz rá...:D
      Volt hasonló lakkom már, és azt is nagyon imádtam, de azt már nem gyártják sajnos...de a végeredményt elnézve ez is lesz olyan jó...ha nem jobb...:D

      Törlés
    3. Egy miss sporty lakk volt...számát nem tudom...elég régen elfogyott már, és utána már nem is láttam....de kb 5 éve keresek hasonlót-ha már ugyanolyan nincs is...és eddig a lakkig még nem leltem, de ez már majdnem olyan...:D
      Annyi, hogy az kicsit lilás-bordósabb volt, és kevesebb volt benne a zöld...:D (de szerintem, ha végre hozzájutok ehhez, hasonlóan hozzám fog nőni...már így is szeretem, hogy a te körmödön látom csak...:D)

      Törlés
    4. Áh, nem lehet nem imádni szerintem :$ :D

      Törlés
  7. Szép a fénye önmagában is! Érdekes szín, tetszik mikor kicsit lilás!:) Viszont magamon valahogy nem tudom elképzelni. De hozzád valahogy illik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Mondjuk én már nem merem azt mondani, hogy Rajtad nem tudok elképzelni valamit, mert azt nem tudom elképzelni, hogy lenne valami, ami nem áll jól Neked.. :D

      Törlés
  8. nice!

    p.s. I'm having a giveaway from Sunglasses Shop if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    VálaszTörlés