2012. szeptember 30., vasárnap

Csirkemell tojásos tésztával

Sziasztok!

Vasárnap mondhatni, mindig csirkemellből csinálok/csinálunk valamit, de lustaság miatt jó ideje csak a lehető legegyszerűbb dolgokat, amiket bár szeretek, de marhára untam, így ötlettelenül nézegettem a recepteket, majd megtaláltam EZT.

Aztán természetesen itt sem csinálhattam ám ugyanazt, ami le van írva, kicsit átalakítottam, de ez benne a szép, hogy lehet variálni.

A husit felvagdostam, de lehet akár szeletekre vagy csíkokra, kockákra vágni tetszés szerint. Semmi mást nem tettem, csak kicsit megsóztam, megborsoztam és kevés olajon megpirítottam. Ez lehet másféle hús is akár, de bármilyen zöldség is.

Majd feltettem a tésztát főni, elkezdtem a hagymát megpirítani, ezek után pedig a leírtak szerint négy tojást és egy pohár tejfölt összekevertem és a hagymával és a tésztával összeöntöttem az edénybe, pár percig hagytam sülni a tojást, és igazából kész is.

Fénykép sajna már megint nem készült, de a fent linkelt recept alatti képhez hasonló volt az én tésztám is, nekem nagyon ízlett. :]

Köszönöm a figyelmet, jó éjt!

1 megjegyzés: