2012. szeptember 10., hétfő

Cien körömlakklemosó - TESZT

Sziasztok!

Már elég régóta szerettem volna ilyen kis körömlakklemosó adagolót, de mindig eltántorított az ára.
Aztán Betti mondta, hogy a Lidl-ben lehet kapni, 500 Ft-ért, Ő vett is, az Ő véleményét ITT olvashatjátok. Én általában nem járok még csak közelében sem a Lidl-nek, de aztán mégis ott kötöttünk ki egyszer, így le is csaptam rá, mondván, hogy ha a lemosó nem is lesz a legjobb, az adagoló kell nekem, és hát még így is olcsóbb, mint az üres flakon adagoló, amit eddig láttam.

Bettihez hasonlóan én is örültem a fejemnek, mint majom a farkának, de szerencsére a párom ha át nem is érezte a dolgot, tudta és értette, hogy ez máris bearanyozta a napom.

A lakklemosó eleje:

Itt már használtam párszor, ezért kevesebb benne a lötty. De mint láthatjátok, átlátszó a flakon, némi kékes beütéssel, és maga a lemosó is kék színű. A minta nincs túlbonyolítva, nem is kell szerintem, hiszen egy körömlakklemosónak nem az a lényege, hogy szép minta legyen rajta, nincs vele gondom.
Ez egyébként a "classic" változat, az acetonmentes változata pedig rózsaszín.

És a hátulja:

A hátulján 3 nyelven, szerencsére magyarul is található leírás.

Az oldala:

Gyengébbek kedvéért mutatja az adagolást, feltüntetik az összetevőket, hogy gyúlékony, lejárati időt, és hogy 200 ml-t tartalmaz.

A teteje:

Itt is van egy matrica, ami a használatot mutatja, a kupak egyébként nagyon jól zár szerintem, de nem túl nehéz kinyitni.

A kupak alatt, a pumpa maga:


A pumpa jól működik, de ahogy Betti is írta, nálam is előfordul, hogy ha nem használom hosszabb ideig, kicsit "beragad", ilyenkor annyit kell tenni, hogy kétszer lenyomni, és már jön is belőle a lemosó folyadék.

Maga a folyadék nem a legjobb, de nem is használhatatlan, olyan 1,5× annyi kell belőle nekem mint pl az Isana lemosóból. Az illatuk egyébként szerintem hasonló. Leginkább a csillámos lakkokkal nem tud annyira jól bánni, de elnézem neki, hisz a lényeg számomra most maga az adagoló volt, mivel a tökéletes lemosó már megvan, így használgatom serényen, aztán majd töltögetem bele az Isana lemosót. :]

Részemről a pumpás adagoló 5/5, a lemosó viszont csak 5/3,5, szóval 10ből 8,5öt kapna, ami nem is rossz.

Nektek van pumpás adagolótok? Ha igen, milyen?
Próbáltátok ezt a lakklemosót? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

15 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam ezt a márkát, de az adagoló nagyon jópofa :) Nem tartom rossz ötletnek, mert gondolom így elkerülhető, hogy meglóduljon a flakon, a lemosó meg folydogáljon szét a nagyvilágba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a baj, hogy pl az Isanának nagyon nagy a szája, de amin meg szűkítő van, izomból kell nyomni, hogy kijöjjön, így ugyanott tartok... :D

      Törlés
  2. Dejóóó, már az adagolója miatt megéri megvenni! :D

    VálaszTörlés
  3. Ha hiszed ha nem,anyukám éppen ilyet keresett a múltkor,mert már elege van belőle,hogy hetente venni kell körömlakklemosót (nekem) mert mindig túl sokat folyatok rá.
    Köszi a tesztet!
    Anyu örülni fog neked! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, nagyon örülök, hogy valakinek segítettem megoldani egy problémát ;]

      Törlés
  4. Már 3-4 hónapja akarok ilyet venni, de mivel én sem járok sűrűn Lidl-be, leginkább akkor ha kísérek valakit, de amikor ott vagyok mindig elfelejtem :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig? Na ne :DD
      Szerintem ha van elérhető közelben, akkor menjél és vedd meg, vagy pedig egyszer oda menjetek bevásárolni és írd fel a bevásárlólistára. Már ha csinálsz ilyet. Ha nem, akkor most csinálj.. :D
      Viccet félretéve, ha jól tudom, a db-ben is van ilyen pumpás adagolós lemosó, ebelin márkájú. Ha esetleg a Lidlben ennyire nem akar sikerülni, próbálkozz ott :P

      Törlés
    2. A mindig az annyit jelent, hogy a 3-4 hónap alatt max 5ször voltam, egyik sem volt tervezett. Anyáékhoz van közel és párszor elkísértem húgomat vásárolni, de persze ő se szólna, pedig mindig mondom neki, amikor meglátom a polcán :D
      Nekünk az a rossz szokásunk van, hogy nincs nagy bevásárlás, csak apa szokott elszaladni ide a tescoba, ő is csak este ér rá, én Kyrával nem merek biciklivel sok cuccot vinni, nem akarnék elesni. De majd kötök egy csomót a zsepimre :DD
      Na csak összejön egyszer :D

      Törlés
    3. Kötsz egy csomót a zsepidre? :O
      Nálunk sem nagyon szokott ilyen nagybevásárlás lenni, de az tuti, hogy ha különköltözöm, inkább az lesz. :]

      Törlés
    4. Csomót kötni a zsebkendő (textil)sarkára, hogy ne felejtsünk el valamit. Ez egy régi szokás vagy mi :D
      Közben eszembe jutott, hogy folyékony szappant is mindig elfelejtek venni, nagyon szeretem azt a Lidl-s fajtát, nem a legolcsóbbat, hanem az egyel drágábbat, Cien tejes-mézes :)

      Törlés
  5. Nájn, nekem nincs ilyenem, de nem is érzem szükségét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy nem lehet élni nélküle de szerintem praktikusabb.

      Törlés
  6. Nekem az acetonmentes változat van meg,szinte egy húzásra le is viszi a lakkot,még a csillámosakat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura, pont amiatt vettem ezt, mert reméltem, jobban leszedi mint az acetonmentesek, amiket eddig próbáltam, mert azok sem igazán szerették a csillámos lakkokat. Mondjuk most már mindegy.. :P

      Törlés