2012. szeptember 18., kedd

Catrice Coolibri szemhéjceruza - Virgin Forest

Sziasztok!

Bár már nincsen nyár, de ma kicsit melegebb volt, és ráérősebben is voltam, ezért gyorsan ki is próbáltam a Catrice Coolibri szemhéjceruzát, amit tegnap vettem. Na meg mert kértétek. :]

Az első ötletem az alapból az volt, hogy a felső szemhéjon vékonyan húzni egy vonalat, valami kis visszafogott szemhéjpúder, és ezüst szemcerka alulra. Így ezt is valósítottam meg először. Előre is bocsánat, nem használtam semmit az arcomra, sem alapozót, sem BB Krémet, feleslegesnek éreztem.

Természetes fényben:



Vakuval:


Az általam nagyon utált Miss Sporty Lash Millionare spirált használtam, amit meg is bántam, mert ismét csak felbosszantott, szóval itt a remek alkalom, ha valaki kéri, postaköltség fejében (vagy Veszprémben akár személyesen) szívesen odaadom.
Ezen kívül egy ezüst Avonos Color Trend szemceruzát és egy essence világos szemhéjpúdert használtam, valamint a vízvonalam kihúztam a szintén CT fekete szemceruzával.
Hogy őszinte legyek, nekem nagyon tetszik így ez a párosítás.

A második ötlet pedig ebből adódott, szintén az ezüst színt akartam belevonni. Viszont itt már csak az egyik szememen valósítottam meg, mert még takarítanom is kellett.

Természetes fényben:

Vakuval:


Hát, őszintén.. Ez is tetszik, szóval azt mondom, ez jó vétel volt, és szerintem jövő nyáron az egyik legtöbbet használt dolog lesz a kis sminkes ládámból... IMÁDOM és kész. :]
Tartósságról egyelőre nem tudok nyilatkozni, de ha szeretnétek, arra is sort kerítek. :]

Nektek van valamitek ebből a trendkiadásból? Ha igen, mi, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

15 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép színe van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és csak most nézem, milyen jól megy a szememhez :O

      Törlés
  2. Nem feltétlen gondolom, hogy el kellene ezt tenni nyárig. :) Ha nem is feltétlen őszi, de télre mindenképp elővenném. Mondjuk nekem eleve sok kék szín téli. Talán mert a kék hideg szín, és igazán hideg télen van. :D Nem tudom a tudatalattim pontosan hogyan és miért párosítja a telet a kékkel, de megteszi! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, nem is hülyeség amit mondasz, meg most így ahogy ránéztem, még akár karácsonyinak is elmenne :D

      Törlés
    2. No, ma megvettem én is, de ez zöld, és nem is kék. XD Én úgy emlékeztem, Te a kéket vetted meg. :d
      tisztalököttvagyok.

      Törlés
    3. Nem, ez zöld, de már nem merek veszekedni hogy mi kék és mi zöld, mert nekem van ami még zöld de másnak már kék :P

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki, és jól is áll :)
    Hogy tudtál olyan vékony vonalat húzni vele? (az elsőnél) :)
    nekem az exotica van meg ebből a Coolibriből + az ajakápoló...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      kicsit domború ugye a vége, és azzal a részével próbáltam csak hozzáérni, tehát nem tettem rá az egész ceruzát, csak kis részét. :]
      Az exotica is nagyon tetszik, de azt pl nem tudnám (nem merném inkább..) úgy kihasználni :S

      Törlés
  4. Szuper színe van olyan amilyennek vártam. :)
    Nagyon örülök,hogy leírtad róla a véleményedet,ha van még belőle tuti beszerzem. :)
    Egyszerűen tökéletes mást nem tudok rá mondani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 még volt kint belőle, remélem marad még, mire mész :]

      Törlés
    2. Köszi aranyos vagy jól esik ezt olvasni. :):-)
      Remélem sikerrel járok és jöhet velem 1 db haza. :)
      Van egyébként hasonlóm csak sötétebb színben avonból rendeltem xxl szemhéjceruza Surf színű.
      Kb. 3 éve rendeltem,de még mindig megvan. :)

      Valamiért mostanában főleg nyáron nagyon megszerettem a türkíz és menta színt. Csak ezek a legritkábbak. :)

      Törlés