2012. augusztus 16., csütörtök

The Party Is In Vegas

Sziasztok!

A címet rettentő frappáns módon találtam ki, az essence - Where Is The Party? lakkot felkentem két rétegben, majd erre ment két réteg essence - Night In Vegas (pelyhes) lakkját. Előtte alaplakk, rá pedig a fedőlakk, és ennyi. A két lakk nevéből jött a cím is, 5 kép készült természetes fényben, és egy vakuval. Utóbbin szinte semmi nem látszik, de a többin szerintem nagyon szép!







Mivel maga az alap váltja a színét, attól függően hogy esik rá a fény, a pelyhecskék is ehhez igazodnak, én imádom, és fogom a fejem, hogy ez eddig vajon miért nem jutott eszembe.

Nektek hogy tetszik? Meg van valamelyik lakk a kettő közül?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek!

22 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon szépek együtt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és este mikor sötétben babráltam telefonnal, az alap egész sötétszürkének, a pelyhek meg olyan igazi méregzöldnek tűntek, és áááhh, nagyon szép volt :]

      Törlés
  2. Nem is tudtam hogy a pelyhest így hívják... mindig csak pelyheskének írta mindenki. :D De továbbra sem igazán tetszik, de a where is jó kis lakk, nekem is megvan, ősszel nagyobb szerepet kap. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ugye iszonyatosan meg voltam őrülve, mikor nem volt még nálunk Veszprémben, és naponta jártam le a Rossmannba nézni, hogy van -e, majd amikor végre meglett, a kolléganőim annyit mondtak, hogy "Chhh, Te ERRE vártál majdnem egy hónapot úgy, hogy naponta mentél megnézni, mikor jön már?? Azt hittük legalább magától kilakkozza a körmöd vagy valami..." :D
      Szóval nekem ez olyan volt régen mint most a holo lakk... Annyira akartam de csak drágát találtam, így amikor már tudtam, hogy lesz olcsóbban, teljesen megzakkantam.. :]

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Kíváncsi voltam, mi lesz a véleményed róla :]

      Törlés
  4. és tényleg:D de jó színkombó, kicsit hűvösebb lesz kipróbálom:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez még pont befér így a "nyárvégi" időbe, de mondjuk pont most jön megint a 30+ fok, szóval már azt sem tudom lassan melyik évszak mikortól meddig van :S :D

      Törlés
  5. Jól néz ki szépek a fényei. :)
    Tettszik benne,hogy változtatja a színeket. :)
    Az első gondolatom az volt az első képnél,hogy ez túl sötét nekem,de lejjebb görgettem és akkor már tettszett az eredmény. :)
    Mondjuk magamon nem tudnám elképzelni,de hozzád illik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom, hogy sötét, és közben mégsem az :]

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vááá, bakker véletlen kitöröltem, amit írtál :'(
      De még el sem olvastam, a linkre akartam nyomni, és a törlésre ment... :(

      Törlés
    2. De bénaaaa vaaaagy :) Mindenesetre azt írtam, hogy nagyon jól néz ki ez a kettő együtt, és a pelyheske szerelem :) Vagy valami ilyesmit :)

      Törlés
    3. Ne bánts :(
      Azért köszi :P

      Törlés
    4. Nem bántalak, ott a szmájli :) Tudod, hogy nem bántanálak soha :)

      Törlés
    5. Persze, tudom, csak tényleg bénának éreztem magam :D

      Törlés
  7. úristen, hogy ez mennyire klasszul néz ki :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Baromi jól néz ki *-* lehet, hogy majd én is kipróbálom :$

    VálaszTörlés
  9. szuper :))))) nekem sötét lilán volt múlt héten! azon is szépen mutatott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan is volt már :]
      Olyan sárkánytojásos szerintem :$

      Törlés