2012. augusztus 28., kedd

Step By Step az új Max Faxtor termékekkel

Sziasztok!

A cím mindent elárul, egyelőre csak sminket készítettem a tegnap ideért Max Factor termékekkel, teszt is lesz, de az majd kicsit később. :]

Tegnap már mutattam, hogy egy szájfény és 3 szemhéjpúder volt, egy világos bézs szín, egy világoslila és egy sötétebb, (szerintem) bordós beütésű lila.
Amikor megláttam, már meg is született a legelső ötletem, így ezt készítettem el ma Nektek.

Első lépésben BB Krémet használtam és lealapoztam a szememet az essence You Rock szemhéjalapozóval. (Mert már van ilyenem bibí! :D)


Utána a belső szemzugba került a Pale Pebble, a legvilágosabb szín.


Majd  a Lush Lilac nevű  világos lilával, végigmentem a mozgó szemhéjamon.


A mozgó szemhéjam fölé tettem a Passiont Plum megnevezésű, sötétebb lilás színt, úgy hogy a szemzug fölé nem került.


A szemöldök alá ismét az első, a Pale Pebble (a legvilágosabb) színt használtam, majd összesatíroztam.


Ezek után még egy kicsit összedolgoztam a színeket.


Fekete (Avon CT) szemceruzával kihúztam az alsó és  felső vízvonalam és megigazítottam a szemöldökömet.


Tusvonalat húztam az essence filces tussal.


Az alsó szempillatöveknél a két lila színt használtam, spiráloztam.


Végül pedig szájfényeztem. És a komplett smink vakuval:



És természetes fénynél:



Először nagyon féltem ettől a barnás szájfénytől, de egészen tetszik magamon. Nektek hogy tetszik a smink (és a szájfény)?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát!

32 megjegyzés:

  1. őszre nagyon jó lesz ez a szájfény!:)
    a smink is tetszik, bár nem tűnik túl pigmentáltnak a szemhéjpúder, de jól állnak ezek a színek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont erre gondoltam :]
      Na igen, ecsettel nem olyan erős, mint pl kézzel húzva, de ki fogom vesézni rendesen :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi, és a pénteki sminket nézted? :P (illetve szombaton lett kitéve, na a lényeg, hogy OSS :P)

      Törlés
  3. Szép lett nagyon. Tetszik.
    És mond csak, milyen érzés, hogy van alapozód? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, olyan mint 18nak lenni, minden ugyanolyan, de maga a tudat, tudod hogy van ez... :D

      Törlés
  4. Szép lett. :)
    A szájfény színe szerintem is rendben van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, annyira nem voltam szájban barnás eddig, de egész megtetszett :P

      Törlés
    2. Eddig nagyon tetszik, csak azt mondom, hogy végül is beigazolódott amit annyian mondtak, hogy a sima alapozó sem rossz erre a célra, de hát mondom, már maga a tudat boldogabbá tett :D

      Törlés
    3. Értem.
      Én is inkább a barackos és nude színeket kedvelem rúzsban + szájfényben. Esetleg még a rózsaszín szolidabb árnyalatait.
      Persze megfelel a sima alapozó is,de ha már egyszer kaptál szemhéjalapozót miért ne próbáld ki vagy használd néha-néha. :)

      Törlés
    4. Áá, most még akkora az öröm, hogy nem néha-néha lesz az.. :D

      Törlés
  5. Nagyon jó lett! :D
    Szép a szájfény...:)
    Én nagyon szerettem azt a szemhéjpúder alapozót, de sajnos elfogyott...azóta se leltem ilyen jó szemhéjpúder alapozót... :( de kitartóan keresem.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Én nem is értem, mért nem tűnt fel akkor, bár sok mindennel így vagyok, hogy utólag fáj a szívem érte :S

      Törlés
    2. Hát nem tudom, azt tudom, hogy nagyon szerettem, és hogy a másik essence szemhéjpúder alap(i <3 stage) ehhez képest semmit nem ér...:/
      Lehet meg fogod még te is szeretni őt...de lehet csak mire az aljára érsz...:)

      Törlés
    3. Jajj, véletlen eggyel feljebb válaszoltam, az Neked ment volna, bocsi :D

      Törlés
    4. Amúgy szerintem is elég egy sima alapozó is a célra, de nekem azzal gyakran begyűrődött a szemfesték a ráncokba...arra meg jó volt a szemhéjpúder alap...:)

      Törlés
    5. Nekem szerencsére azzal sem nagyon szokott, de majd jól megnézem ezzel is :P

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Hallod, annyira jó ezt olvasni, köszönöm :$

      Törlés
  7. Én ugyanezeket a termékeket kaptam. A sötétebb lila nagyon szép, az egyik új kedvencem lett. A szájfényt én sötétebbnek gondoltam a csomagolás alapján. Jól áll és a smink is jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hittem, hogy sötétebb, pont ezért ijedtem meg kicsit, de jobb így (legalábbis számomra) mert jobban ki tudom használni. :]

      Törlés
  8. Nagyon jó lett a sminked, én is hasonlóképpen sminkelek (próbálkozom) mostanában. Jól áll a szájfény is ^^.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy :]
      Egyébként vicces, én régen azt hittem, egy ilyet órákba telik megcsinálni, pedig nem is :]

      Törlés
    2. Én is így voltam vele, de mióta vannak ecseteim rájöttem, hogy nem is :D

      Törlés