2012. augusztus 19., vasárnap

Rózsaszín Butterfly körömlakk

Sziasztok!

Ha új lakkhoz jutok, általában egy héten belül kipróbálom, ez volt szerintem eddig az egyetlen lakk, amivel nm így tettem...
Anyukámtól kaptam még hónapokkal ezelőtt egy lila lakkal együtt, a lilát szeretem is, de ezt nagyon nem éreztem a magaménak...
Olyan mamásnak tűnt, vagy nem is tudom.

Aztán végül már rávettem magam, hogy kipróbáljam, sőt, magában bár nem tetszett, kitaláltam, hogy milyen jól nézne ki fehér véggel, aztán ezt meg is csináltam, meg le is mostam mert 10ből legalább 4 körmömbe belenyúltam...
Sebaj, magát a rózsaszínt azért megörökítettem, ilyen lett két rétegben, magában:




Így magában szerintem eléggé mamis, viszont alapnak francia manikűrhöz tök szép lenne. Én meg jó lenne ha nem bénáznék minden kicsit pepecselősebb lakkozásnál, és nyúlnék bele mindig... :D

Na mindegy, mivel az alapötlet egészet tetszik, magában nem nagyon fogom használni, de más lakkal szerintem jól párosítható, így ha lesz rá igény, még azzal is próbálkozom. ;]

Amit tudni kell ezekről a lakkokról, hogy én eddig eurósboltokban találkoztam csak velük, olyan 290 Ft körüli áron, viszont sajnos csak ez a fajta van, tehát ez a "sima", másoknál már láttam más üvegben, és több színvariációban, de Veszprémben nem. Szóval aki tud ilyet a környéken, ahol nagyobb a választék, mint a Kossuth utcai boltjukban, az sikítson! :]

Nektek hogy tetszik? Szeretnétek látni majd feldobva fehér (vagy esetleg a szürke is eszembe jutott még...) lakkal párosítva?
Van ilyen márkájú körömlakkotok? Ha igen, milyen színekben, hol juttok hozzájuk? :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Nem is mamis... :D Viszont szerintem fedőlakknak lenne igazán jó. Mondjuk valami erősebb lila fölé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még feketével gondoltam hogy milyen lenne, vagy esetleg a rimmel Fast & Fuchsia-n, most úgyis az van a körmömön, mert akartam valamit rá alkotni de elmaradt.. :D

      Törlés
    2. Ja feketén lehet rossz. Amúgy meg: Butterfly.. XD

      Törlés
  2. nincs ilyen lakkom..
    engem érdekelne, hogy mit tudsz kihozni belőle.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor megpróbálom majd minél több mindennel, a végén még megszeretem ennyi idő után :D

      Törlés
  3. Nekem tetszik!
    És kíváncsi lennék milyen fehérrel, valamilyen francia manikűrben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor az is meglesz :]
      (bár a fehér rész pontosságára nem vállalok garanciát... :S :D )

      Törlés
  4. Szerintem is fekete vagy sötét lila, rózsaszín fölé csini lenne. Nekem más üveges van, gyönyörű lila kékes csillámokkal. A mai galaxishoz szerintem be is fogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na arra nagyon kíváncsi vagyok amúgy is mindenkiére :$
      Ez egyébként úgy bosszant, amikor mindenhol máshol kapni valamit de nálunk csak 1-2 fajtát belőle... :(

      Törlés
    2. Pesten többféle van, de még nem láttam sehol. Ajándékba kaptam én is barátnőmtől amúgy, de azt mondta volt egy csomó, de nem emlékszik melyik boltban vette. Gondolom az is ilyen eurós. Amúgy mindjárt kész az első galaxisos manikűröm :)

      Törlés
    3. Na lesem is akkor gyorsan :P

      Törlés
  5. Nekem barátnőmék forgalmaznak sokféle kozmetikai márkát, smiktermékeket, és a Butterfly is köztük van. Amikor megyek hzájuk, tuti, hogy vagy 2-3 lakk minimum jön velem haza :D Szóval tőlem lehet kérni, ha valakit érdekelnének a színek, fajták, több termék, akkor jelezzétek! ;)

    http://kert-eden.blogspot.com/2012/08/haul.html?showComment=1345464012720#c3008840544639992271

    VálaszTörlés