2012. augusztus 22., szerda

Rimmel + Butterfly

Sziasztok!

Vasárnap mutattam Nektek a Rózsaszín Butterfly körömlakkot, és ezt ki is próbáltam a Rimmel fast & fuchsia lakkon.
A Rimmelt két rétegben használtam, a Butterfly-t egy rétegben.

Vakuval:


Természetes fényben:


Nem a kedvencem, de egészen tetszik, hogy egy kicsit olyan "jeges", hideg fényt ad a Rimmelnek.
Nem rossz szerintem, és ki fogom próbálni még lilán és esetleg feketén is, na meg francia manikűrhöz.

Nektek hogy tetszik? :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek!

9 megjegyzés:

  1. az a butterfly lakk olyan, hogy ha nem akarsz díszítgetni, de mégis akarsz valami újat és szépet a körmödre, akkor felkened és ad egy szép csillogást. :)
    nekem tetszik!! ;)

    VálaszTörlés
  2. A butterfly nem tetszik magában, de így együtt nagyon szépségesek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma kipróbáltam franciának is, úgy is egész jól mutat(na..:D) :]

      Törlés
  3. Dia, eltűnt a megjegyzésed, válaszoltam rá, kiírta a blogger, hogy hoppá valami hiba történt és se az enyémet nem jeleníti meg se a Tiédet :(

    VálaszTörlés
  4. Szép a körmöd és a lakk is! :)

    VálaszTörlés