2012. augusztus 17., péntek

Pénteki kedvencek - Sons Of Anarchy

Sziasztok!

A legújabb szerelmem (már a sorozatok terén persze) a Sons Of Anarchy, azaz a Kemény motorosok.


Az első részt pont elkaptam a tévében, és hát Charlie Hunnam is játszik benne, illetve konkrétan Ő a főszereplő. Őt meg eléggé csípem, meg az első rész is eléggé megtetszett, így elkezdtük nézni és nem volt megállás az első évad végéig.


A Sons Of Anarchy, azaz az "Anarchia Gyermekei" klub áll a főszerepben, azon belül is Jackson Teller (Jax), a fent látható "jóképességű" fiatalember.
Az első évad végéig ami kiderült, hogy Jax apja a klub alapítói között volt, de meghalt, és az anyja, Gemma (Katey Sagal, azaz Peggy Bundy)egy másik klubtaggal, Clay-jel (Ron Perlman) jött össze, ő lett Jax nevelőapja. Ebben nőtt fel, ő is bekerült az Anarchia Gyermekei közé, ahol bizony csúnya dolgok folynak. Szex, pénz, fegyverek, piálás, gyilkosságok, esetenként drog is. Tehát nem egy tipikus csajos sorozat, de engem mégis megfogott.
Jax felesége, Wendy drogfüggő, a gyerekük koraszülött lesz, Wendy elvonóra megy, Jax pedig újra belehabarodik a volt gimis szerelmébe, Tara-ba, ami persze anyunak (Gemma) nem tetszik, ezért rendezkedik a fia életében, vagy legalábbis megpróbálja ezt.



Opie, Jax gyerekkori barátja zűrbe keveredik, emiatt a klubban is elfajulnak kissé a dolgok, és a magánéletében is.

A seriff is részt vesz a klub életében, szemet huny jó pár dolog felett, üzletel, sőt, gyakran segít is nekik. A seriff társa ezzel szemben nem csak nem segít, de nem is díjazza a dolgot, Ő még az igazságban hisz.
De ezen felül még az ATF is a klubra száll, ami még több zűrt jelent számukra.

Ezen kívül vannak benne iszonyatosan jó poénok is, és érzelmesebb pillanatok is, Jax minden részben olvassa az apja által írt könyvet, ami a klubról szól, illetve konkrétan arról, hogy ő egy békés csapatot akart, de elfajultak a dolgok, kicsúszott a kezei közül az irányítás.

Ennyi lenne a lényeg, a többi már a sztori felépítése szerintem, az utolsó rész befejezése valami fantasztikus volt, egyszerűen imádtam!


Ti ismeritek a sorozatot? Ha igen, szeretitek? Ha nem, felkeltette az érdeklődéseteket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, és jó hétvégét Mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Ismerem, a második évadig jutottam, ahol már azért megvan a szele annak, hogy Jax egy idő után átveheti Clay helyét! Szeretném ledarálni a többi évadot mert nemsokára jön az új évad, de nincs rá időm sajna, pedig annyira jó az egész sztori, meg a forgatókönyv, nagyon szeretem. Öööö, Jax valóban "jóképességű", öröm nézni :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már az első évad végén is, amikor leül az asztalfőre, egyből megszólaltam, hogy na ez nem véletlen.. :D
      De hát jobb is lesz úgy szerintem :P
      Hááttőőő igen ;] (bár a Green Street Hooligans-ben jobban nézett ki)

      Törlés
  2. Imádom a sorozatot, alig várom az új évadot! A FB SOA klub alapítója vagyok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, nem is tudtam, hogy van ilyen, de roppantul örülök neki :]

      Törlés