2012. augusztus 10., péntek

Pénteki kedvencek - Placebo

Sziasztok!

Már megint péntek, így kedvencek, most néhány Placebo számot mutatnék, amiket szeretek.








Szerintem nincs olyan számuk, amit ne hallgatnék szívesen, de ezek az abszolút kedvencek.
Érdekes együttes egyébként, mármint a zenéiket illetően, mert van hogy "bedepressziózok" tőle, mármint olyan nyomasztóan hat rám a zenéjük, máskor meg felpörget, néha meg nem is tudom eldönteni melyik, meg hogy a hangulatom igazodik a zenéhez, vagy a zene a hangulatomhoz. Egy szó mint száz, én imádom, van benne valami elvont, valami nem normális, és én pont ezt bírom benne.

Ti szeretitek a Placebo-t? Ha igen, melyik a kedvenc számotok?

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek kellemes hétvégét!

15 megjegyzés:

  1. Én szeretem pár számukat :) Battle for the Sun, Every you and every me, Runnung Up That Hill, Song to Say Goodbye, Special Needs, ezek vannak most a mobilomon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen Running... :D

      Törlés
    2. Az Every you and every me-t még a kegyetlen játékokból ismerem :P

      Törlés
  2. Én csak a battel for the sun-t ismerem de már többször akartam belehallgatni másba is, majd most..:]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes! Majd szólj, hogy tetszenek- e :]

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Most nézem, hogy ezt elfelejtettem betenni :D Pedig ezt is imádom :]

      Törlés
  4. Nézted youtube-on az élő koncertet Szigetről? Nagyon durva volt :)

    VálaszTörlés
  5. Én csak egyetlen számot ismerek tőlük az english summer rain-t, mert volt unokatesómnak anno egy jó kazija, amit átmásolt nekem és ez is rajta volt:)De majd most belehallgatok a többibe is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az is agyonhallgatós szám volt nekem, amikor megismertem :D

      Törlés
  6. Hát én imádom őket, nagyon nagyon nagyon :) és nem tudtam kimenni a szigetra :( brühühü (tessék most sajnálni :D) szóval megnéztem őket a youtube channelen :D
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk én nagyon nem vagyok ilyen fesztiválra járós, én ott meghalnék fél óra alatt szerintem :D

      Törlés