2012. augusztus 31., péntek

Pénteki kedvencek - Holo lakkok

Sziasztok!

Nem titkolt vágya kis szívemnek egy holografikus körömlakk. Nem is mondok ezzel újat szerintem. Szóval imádom őket, eddig talán nem is láttam olyat, ami ne tetszene.
Viszont nagyon húzós (számomra) az áruk, és jelen helyzetben nem adnék ki annyit egy lakkra, mint amit elkérnek érte, e-bayről meg nem rendelek inkább, mert a szállítási költségük több, mint maga a lakk, szóval kb ugyanott lennék...

Na de nem baj, addig is fájdítom a kis szívem ezekkel a szép képekkel:

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Szóval szerelem mind, nah.
Egyszer lesz, legalább egy darab. Ha már a Drága megígérte, hogy azt kapok majd egyszer valamire. (Remélem nem aranylakodalomra haha :D)

Ti hogy álltok a holo lakkokkal? Van? Ha nincs, szeretnétek? Akinek van, mondja hogy nem lett tőle más ember, és nem is jobb az élete... :D 

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igazából én sem utasítanám vissza az összeset. :D De az az utolsó szín amibe minden formában bele vagyok zúgva. :D Szóval én ezt választanám ha lehetne 1-et.

      Törlés
  2. Emlékszem mikor először megláttam az interneten a holo Gosh képét..teljesen oda voltam érte(és még vagyok is) annyira durva! nagyon szeretnék egy olyat! :D PErsze másik márkával is megelégednék :D Egyébként tényleg nagyon drága! De majd egyszer hátha...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az essence összekaphatná magát, abból tuti betáraznék :$

      Törlés
  3. Nekem van. Kettő is. :$$$$
    Amúgy, le merném fogadni, hogy még idén neked is lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy én is le merném fogadni, mert szerencsétlen Tomi heti 3-4 órában hallgatja, hogy ilyen nekem kell, meg hogy "nééézd, de most milyen szép már" :D
      Legrosszabb esetben karácsonyra vagy szülinapra meglepem magam vele, vagy legalább fele-fele ajándékként :D

      Törlés
  4. Aaaaaaaaaa ilyen Kikot nem is árultak most a nyáron!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem nem is érdekelne a márka, de ha lesz, akkor vagy olyasmi, vagy "sima" (fehéres/ezüstös)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Ugye? De még csak olyan Da Vinci lakkot sem találok, mint a Tiéd :(
      Komolyan, nem értem, mi alapján teszik az üzletekbe ezeket a lakkokat :S

      Törlés
  6. nincs, de nekem is a szívem csücske. .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nagy összeghez jutok, ígérem veszek Neked is egyet :P

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Ez az ami mellett nem lehet elmenni szerintem :]

      Törlés