2012. augusztus 24., péntek

Pénteki kedvencek - Hódító Hódok

Sziasztok!

Csütörtökön valamiért beugrott, hogy régen hogy imádtam a Hódító Hódok című mesét, és onnantól tudtam, hogy mára ezt fogom választani. Egy bugyuta mese két hódról, Dugóról és Norbiról, akik tesók és együtt laknak.
Dugó a barna, fiatalabb és egy iszonyatosan nagy kretén.. :D Norbi pedig a "szőke" hód, aki szépfiúsabb, okosabb, vagy legalábbis úgy tűnik.
Kicsiként mindig Norbit csíptem jobban, de felnőtt fejjel a kis hülye Dugó valamiért jobban belopta magát a szívembe, talán mert olyan, amilyen én sosem voltam, tojik a szabályokra, és a lényeg, hogy Ő jól érezze magát.


Lényeg a lényeg, az egyik legemlékezetesebb rész ez volt számomra:

Dzsanda dal:


A másik nagy kedvencem pedig ez:

Hódláz:



És a szépséges hódlány, Norbi szerelme, Prémvirág:

Én nagyon imádtam ezt a mesét, rengeteget néztem. Ti szerettétek? Ha igen, melyik volt a kedvenc részetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek!

29 megjegyzés:

  1. Hódító hódok :), de jóóó :) nagyon szerettem én is, ez az éneklős jelenet pedig csúcs :) Konkrétan nem emlékszem egy részre sem, amit most be tudnék linkelni. A nickelodeon nagyon nagy csatorna volt (nem tudom, hogy van-e még), imádtam a clarissát, a macsebet, meg volt egy, aminek már nem tudom a címét, szörnyek voltak benne: Füli, Büdi, Pálcika...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Jaj! A szörnyek" " volt a címe ;)
      De amit felsoroltál, azokat én is szerettem anno :D

      Törlés
    2. Vanni van, de már teljesen átalakult, a Jaj a szörnyek!-et is bírtam, a macsebet is, meg szinte mindent. :]
      Meg volt az a kismese, v nem tudom minek mondjam, csak pár percek voltak a részek, az Akciócsoport most!

      Törlés
    3. Kabblam? :D
      (najó, kezdek aggódni, hogy ezt is tudom :DDD)

      Törlés
    4. Nemtom, lehet hogy a Kabblam volt az egész neve, és abba voltak ezek a kisebb mesék?
      Ja meg hát a fecsegő tipegőket is imádtam :D

      Törlés
    5. Hmmm, és abban volt az a két srác ugye? Az egyik kék, a másik meg talán zöld hajú? :D

      Törlés
    6. A Macseb +a Jajj a szörnyek jó kis mese volt. :)
      Én is szerettem ezeket.
      Clarissa nem rémlik melyik volt.

      Törlés
  2. Jaj, hogy én mennyire imádtam :)))
    Kedvenc részem, amikor Dugó úgy ébredt fel, hogy mellette volt egy valamilyen állat kölyke, és azt hitte, hogy az övé. Ezt a következtetést pedig így valahogy szűrte le:
    Dugó: Este nagy volt és fájt a hasam, most már nem és itt a kicsi.
    Norbi: Biztos a több száz töltött paprikának semmi köze hozzá?

    aztán:
    Dugó: Norbi, nagybácsi lettél. Vagy nagynéni.......lehet, hogy lány a kicsi.

    :)))))))

    bocsi, de annyira feldobtad ezzel most a reggelem :)))

    VálaszTörlés
  3. CICKÁÁÁNY!! :D
    Hogy imádtam ezt én is :D
    Jól indul a reggel így, köszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, kedvencem még a "keeeblemmmreee tesóóó!" :D

      Törlés
  4. WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! :D
    IMÁDTAM! :D Főleg Noooorbit. :D Legjobb arc! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor örülök, hogy sikerült kicsit feldobnom Téged :P

      Törlés
  5. Most elkapott a nosztalgia, hogy sikerült ilyen "idiótaságokon" felnőnünk :D A Nickelodeon nálam is nagy ász volt, felnőtt fejjel kicsit fura visszanézni ezeket a meséket, a Macseb pl. nagyon beteg, mégis mindig néztem és nem lett tőle semmi bajom :D Mindenesetre ez most feldobta a napomat, köszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ren&stimpy volt az amit már akkor is undinak találtam, meg sokáig nem is nézhettem, utána meg nem is nagyon akartam... :D
      Mondjuk szerintem inkább ezek, mint amiket mostanában nyomnak :S Itt még volt "tanulság", meg legalább adtak a sztorira is azért, nem csak a gyilok ezerrel :S

      Törlés
  6. Nickelodeon volt a legjobb adó, annyira imádtam. :DD Napestig tudnám én is sorolni a kedvenceket. :D Viszont amit rühelltem az a Pete és Kispete volt, de mindig ott ragadtam azért... :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ennyit mondhatok: A CICUNAK MÁJ! :D

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Én annyira szerettem, mikor Dugó idiótán mondja, hogy "Nóóóójjbííí" :D

      Törlés
  8. yaayy :D én is nagyon szerettem! mingig a bátyámmal néztük. én arra a részre emlékszem mikor karanténba helyezték őket, már nem emlékszem miért :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az csak picit rémlik, de beugrott, hogy volt az a két hülye professzor is benne, és az egyiknek popsiálla volt meg tök gyagyásak voltak :D

      Törlés
  9. Legnagyobb!!!! :)
    Kedvenc részem, amikor Dugó megette Lincoln szülőházát, és jönnek felelősségre vonni,
    Dugó: Mit csináltam már megint véletlen direkt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem emlékszem pontosan, hogy Nickelodeonon ment-e, de szerettem még az Oggy és a svábbogarakat is. :D

      Törlés
    2. Jajj az is nagyon jó rész :D
      Az Oggy az valami máson ment, jetix azt hiszem, de nagyon csíptem :D

      Törlés
    3. De jó kis mese volt az is nagyon szerettem. :)
      Habár már nem nagyon rémlik ,hogy nézett ki ez az Oggy. :)
      Nem lila volt?? :)

      Törlés
  10. Szerettem,sokat nevettem rajtuk. :)
    Kedvenc részre nem emlékszem,de láttam belőle jó néhányat. :)
    Bírtam a sok hülyeséget és ,hogy lököttek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most még az ugrott be, mikor így megjelölték a területüket, asszem az egyik zöld a másik lila "gázt" engedett valahogy a farkából vagy a farka alól :D
      Meg mikor a faterjuk ment és mindig meg kellett húzniuk az ujját..:D

      Törlés