2012. augusztus 3., péntek

Pénteki kedvencek - Dzsungel Jack

Sziasztok!

Ma egy igazán édes mesét hoztam, amit kiskoromban rongyosra néztem, de szó szerint. :]

Imádtam, és a mai napig nagyon oda vagyok érte, néha csak úgy felszólal bennem az egyik dal belőle és spontán énekelgetem itthon, szóval eléggé beleégett(em :D) az agyamba.


A mese 1993-as, szóval 2 évvel a születésem utáni, és komolyan, nézzétek meg! Nem lövöm le itt most a poénokat, a sztorit, egyébként felnőtt fejjel egészen más szemmel néztem végig, és egészen mást éreztem, mint mondjuk gyerekként, van némi tanulságos része is, amit azért 7-8 évesen nem éreztem át annyira, de 18-20 évesen már igen, mondjuk ez szinte minden mesére jellemző szerintem...

Bár igazából sem kiskoromban, sem most nem jöttem rá, hogy végül is Jack milyen állat, de iszonyatosan édes, szeretni való, olyan igazi ölelgetős kisállat. :]

Aki teheti, szerintem nézze meg, addig is itt egy kis kedvcsináló:

Ismeritek ezt a mesét? Ha igen, szeretitek? Ha nem, szeretnétek megnézni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek!

És a végére egy kis közérdekű:
Holnap, azaz augusztus 4-én, szombaton Nemesvámoson falunap lesz, lesz Magic Cats (pápai rockabilly) meg Hősök <3 meg Vastag Csaba meg minden jóság, mi valószínűleg csak Hősökre megyünk ki, de akit esetleg érdekel, és lehetősége van rá, nézzen ki! :]

4 megjegyzés:

  1. már azt hittem elfelejtettem ezt a mesét,de a videó mindent előhozott,köszi :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez kimaradt az életemből, pedig ugyanabban az évben születtünk ezek szerint :D

    VálaszTörlés