2012. augusztus 26., vasárnap

Oh So Special V.

Sziasztok!

Pénteken volt egy kis baráti összejövetel nálunk, erre készült a smink is. Nem akartam túlbonyolítani, de olyat akartam, ami ide is kikerülhet.
Fehér rövidnaciban és világoskék felsőben voltam, de nem akartam túl kék sem lenni, így végül úgy döntöttem, hogy az Oh So Special palettát vetem be.

Vakus képek:



Természetes fénynél készültek:



Nem volt első körben semmi elképzelésem, aztán rájöttem, hogy a Gateau szín még mindig a kis csücske a szívemnek, így az biztos volt, hogy benne lesz.
Szóval ez lett az alapja az egésznek.
A belső szemzughoz használtam a Bad Girl Innocence-t és Gullible-t a szemöldökcsont alá.
A Gateau fölé a Celebrate-t használtam, ami egy elég erős, sötét lila szín, de összedolgozva a Gateu-val és a Gullible-lel viszonylag barnás hatású lett.
A vízvonalamat kihúztam fekete szemceruzával, ezután a Glitz (OSS) megnevezésű szemhéjpúderrel és tusecsettel kihúztam az alsó szempillatöveket.
Ezután használtam még az essence filces tust, amit egyre jobban kezdek megszeretni, illetve az essence smokey eyes szempillaspirálját.
Ezeken kívül használtam Carmex cseresznyés ajakápolót, Garnier BB Krémet, a Catrice The Nuder The Better rúzsát, és a Lovely hármas pirosítót, illetve a szokásos essence monot a szemöldökömre.

Mivel elég meleg volt, az ékszereket nem vittem túlzásba, csak egy nyakláncot tettem fel, ez itt nem látható még, de szeretnék egy külön bejegyzést szentelni a pénteki estének, amiben a képeken majd úgyis látjátok. :]

Remélem tetszik Nektek a smink, talán Katy kéréséből jött az ihlet, mert egy füstös sminket kért az Oh So Special palettából, nem tudom, mennyire felel meg füstösnek, mert olyan "igazi" füstös sminket szerintem nagyon nem is csináltam még.

Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát Mindenkinek!

28 megjegyzés:

  1. tudtam h jó helyre kerül ez a paletta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj "papa", a végén zavarba jövök :P

      Törlés
  2. Élőben is szépséges volt a smink, de így képeken is csini :)
    És jó volt a péntek. De aztán nekem kulturált képeket rakj ki rólam :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Persze, hogy nem a gázabbak lesznek fent :D
      Bár az első kép Rólad akkor is művészi lett! :D

      Törlés
  3. Jó kis smink :D A pólód színe is tetszős. Kíváncsi vagyok a képekre :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a sminked. Tetszik *.*

    VálaszTörlés
  5. fuu nagyon tetszik, jól párosítottad a színeket és jól is áll nagyon!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pedig ne tudd meg, először annyira féltem... volt fél órám kb, hogy elkészüljek, mondom most vagy bepróbálkozok és rohadtjók lesznek így együtt, vagy iszonyatosak, és moshatom le... :D
      De nem bántam meg :$

      Törlés
  6. Nagyon jó lett ez a smink! :-)

    VálaszTörlés
  7. wáo gyönyörű :) így sokkal jobb, mintha csak kihúztad volna :) nagyonnagyon szép!

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Az a baj Veled, hogy sosem tudom eldönteni, hogy most épp kedvességnek szánod, vagy alázásnak a szavaid. Ennek ellenére örülök, hogy ez most épp tetszik.

      Törlés
  9. Elvileg az én palettám holnap hozza a postás, már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt el is hiszem! Szerintem nagyon szeretni fogod! :]

      Törlés
  10. Hűű nagyon szépek ez a színek együtt. Nekem egy finom tejeskávé jut eszembe róla tejszínhabbal. :) A felsődnek tényleg nagyon jó színe van és örülök, hogy nem lettél nagyon kék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm :$ :]
      Nagyon megszerettem a kéket mostanában, de nem akartam túlzásba vinni sem, jobb volt ez így szerintem is :]

      Törlés
  11. Nagyon jók ezek a színek együtt szuper smink lett! :)
    Szerintem simán jó füstös sminknek. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Eddig élesben nem nagyon mertem így sminkelni, de azt hiszem, kezdek megbarátkozni vele :P

      Törlés
    2. Szerintem simán vállald be bárhova! :)

      Törlés
    3. Az Undressed palettával is csinálsz majd füstös sminket??
      Konkrétan a barna színekből képzeltem el.

      Törlés
    4. Ezt annak szántam végül is:
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/08/undressed-iv.html

      Ez meg barnásabb, visszafogottabb:
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/07/undressed-kileptem-komfortzonambol.html

      De még biztos hogy lesz vele is smink :]

      Törlés