2012. augusztus 7., kedd

Nivea visage makeup starter - TESZT

Sziasztok!

Ezt a krémet is a Makeup Börze facebook oldalán nyertem, és már jó ideje húzom-halasztom, hogy írjak róla, de most megteszem.

A dobozt nem kaptam meg, mert elég nagy a tégelyhez képest, így nagyobb csomagolás kellett volna, de ezen kívül érintetlen volt, lefóliázva kaptam meg.

Kriszti is írt róla, Nála meg is tekinthetitek, szerintem fele akkora doboz is elég lett volna.


citromhab blogon is volt róla szó, az előbbi képet onnan kölcsönöztem a dobozról, amin szerepel a leírás is.



A tégelye átlátszó üveg, ez nekem annyiból tetszik, hogy nyomon tudjuk követni, meddig van még, viszont marha nehéz a tégely. A teteje lecsavarható műanyag, amit könnyű levenni, de véletlen nem csavarodna le szerintem, jól zár.


50 ml terméket tartalmaz.


A krém állaga ilyen érdekes, kicsit olyan kásás, vagy nem is tudom meghatározni, olyan kocsonyás, pudingos, behatárolhatatlan, az illata tipikus "Nivea" illat, én pár perc után már nem szoktam érezni, és szerencsére szerintem nem is olyan erős.


Kivenni általában így szoktam, tiszta kézzel, körömmel belenyúlok, és kb. ennyi, ami a képen látható, elég is szokott lenni az arcomra. Tehát nagyon kevés elég belőle.

Én a Garnier BB Krém alá szoktam használni, a különbséget abban érzem leginkább, hogy tényleg pár perc alatt beszívódik, és kevésbé "izzadom le" a BB krémet, tehát kicsit tartósabbá válik.

Magamtól ezt sem próbáltam volna ki, de örülök, hogy van rá lehetőségem, bár nem létszükséglet, de jó, hogy van.
A pontos árát nem tudom, olyan 1500 Ft körülire saccolnék, annyit meg is ér, de a doboza tényleg lehetne kisebb. Összességében véve elégedett vagyok vele.

Ti ismeritek ezt a terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

15 megjegyzés:

  1. Nekem is van egy belőle. Jó kis krém lenne, csak sajnos allergiás lettem rá. Amint felkenem piros pöttyös lesz az egész arcom :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem rózsaszín kupakosban van meg :) Egyébként teljesen ugyanilyen kinézetre, állagra. A doboz annyira megtévesztő, én azért is vettem meg, mert azt hittem a krém is nagyobb :P Amikor felkenem a bőrömre olyan fura érzetet kelt nálam, nem is tudom, mintha poros lenne az arcom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felesleges ekkora dobozba tenni, főleg, hogy olyan átverés érzetű lehet utána :S
      Mondjuk legalább cserébe nem is kell sok belőle, de akkor is..
      És felkenés után, ha beszívta, akkor is? :S

      Törlés
    2. Igen, végig érzem, de igazából megszoktam már :P :)

      Törlés
    3. Fú, engem nagyon zavarna, nem bírnám elviselni :S

      Törlés
  3. Nagyon gondolkozok következő arckrémként, hogy ezt vegyem meg! De nem tudom még, az Avonos Solutions-t használok, de olyan hamar elfogy:O és sok kell belőle az arcra:S . Szóval most más termék után kutatok, hasznos volt a bejegyzésed! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ez mindenképp jó annyiból, hogy tényleg nagyon kevés elég az arcra, én elsőre nagyon meg is lepődtem, mert ez nem hogy borsónyi, de borsnyi :D

      Törlés
  4. Köszi a linkelést. :)
    Én már a második üveget fogyasztom és továbbra is szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen :]
      Én csomószor annyira sietek, főleg reggel, hogy elmarad, pedig direkt szem előtt van :D

      Törlés
  5. Én is ezt szeretném,majd következő arckrémként + a BB krém amit ki szeretnék próbálni alapozó helyett,de még nem tudom,hogy a régit vagy az olajmenteset. :)
    Mindegyikről nagyon sok jót hallottam.
    Valószínű megvárom amíg lesz több blogon teszt az újról is és akkor tudok dönteni.
    Nem tudod a régi BB krémben van fényvédő faktor??
    Remélem nálam nem jön elő allergia az arckrémtől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem BB-ből mindenképpen az olajmenteset próbáld ki. abban is van minden, ami a simában, ha jól tudom.

      Törlés
  6. Köszi szépen a segítséget! :)

    Utánanéztem és úgy döntöttem az olajmenteset próbálom ki. :)
    Zsíros és vegyes bőrre ajánlják az én bőröm nem problémás,zsíros
    hanem normál néha száraz,vízhiányos.
    Leginkább a matt hatása és a hidratálása érdekel,de eddig nem láttam ezekről rossz véleményt.
    Remélem jó lesz és beválik ,ha esetleg mégsem akkor még ott van a régi változata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, de ha gondolod, akkor egy pár napnyi adagot adok szívesen a simából, hogy kipróbáld.

      Törlés
  7. Köszi szépen aranyos vagy! :)
    Ha neked nem gond tényleg akkor szívesen elfogadok pár napnyi adagot a sima BB-ből.
    Írok Fb-on mikor tudok menni érte.

    VálaszTörlés