2012. augusztus 5., vasárnap

Nail Club

Sziasztok!

Az a megtiszteltetés ért, hogy a Nail Club-os lányok meghívtak "magukhoz" erre a vasárnapra vendégnek.

Első reakció: öröm, hurrá, jujj, ezt nem is hiszem el, jajj de jó, hurrá!

Második reakció: téma? kék? tenger??? te jó ég! o-óóó.



Szóval így kezdődött ez a történet. Aztán 3 napon át kínlódtam, sínylődtem az essence walk on air lakkjával,aztán feladtam, mert egyszerűen annyira összesűrűsödött, hogy nem tudtam használni... Így jött az ötlet, hogy akkor nézek egy kék Aden mini lakkot, úgyis "jó" árban vannak (azért "jó", mert míg máshol 220 - 240 Ft, nálunk 280, de ezt majd máskor megbeszéljük..).

Aztán egyre több és több ötletem lett, és egyre kevesebb időm. Így végül utolsó előtti pillanatban, szombaton álltam neki, a kék alap biztos volt, aztán mivel eléggé rágörcsöltem elsőre, végül azt mondtam, hogy hagyom, hogy csak csináljam, ami épp eszembe jut. A végeredmény pedig - minden nagyképűség nélkül - tetszik.

Na, és akkor ennyit a rizsából, jöjjenek a képek!

Természetes fénynél készült képek:




Vakus képek:




A gyűrűsujjamon az egy tengeri csillag akar lenni, remélem azért van, aki felismerte. :D

A 8-as Aden mini (szerintem ez a régi száma lehet, nem is találtam már neten ezt a színt) lakkot használtam 2 rétegben, ezután szivaccsal kétszer az essence - Choose Me! lakkot kb a körmöm 2/3-áig, és végül a lovely Wonder Nails - Color Collection  Nr. 6. lakkját egy rétegben, szintén szivaccsal, csak a körmöm végére.
Illetve a gyűrűs ujjamra került egy csepp a Moyra 43-as lakkjából, amit széthúztam csillag alakba, és ennek a közepére került egy rózsaszín kő.


Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés, nagyon köszönöm a Csajoknak, hogy megtiszteltek ezzel a felkéréssel, remélem, hogy Nekik is tetszik, és nem bánták meg a dolgot.

Köszönöm szépen a figyelmet, jó éjszakát, és holnapra szép napot!


A többiek munkái:
Nikó
Flory
Zsanci
Réka
Roni és Andi

18 megjegyzés:

  1. Kedvencem *.* nagyon jó lett az a tengeri csillag :D

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett és a tengeri csillag mindent visz :)))) Imádtam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Reméltem, hogy nem bánjátok meg ;]

      Törlés
  3. Juhúúú :D nagyon jó lett. ügyi :D ez tényleg jó meglepi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, reméltem örülni fogtok :P

      Törlés
  4. Köszönjük Klau, cuki lett a csillag nagyon! :)

    VálaszTörlés
  5. Patrik! :)
    Nagyon tetszik :)
    Meg a "homokos" megoldás is (legalábbis a Choose Me! engem itt a homokra emlékeztet. Apropó Choose Me!... már megint. tényleg utána kell néznem, hogy élőben milyen(=nagy eséllyel landol akkor a kosárban :D )
    Ügyi vagy, nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      És tényleg olyan... :D
      Fura lenne egyébként Rajtad látni, de ez olyan szép, hogy még Téged sem zavarna szerintem, hogy csillámos :D

      Törlés
  6. Dejóóó. :O
    És én is felismertem Patrikot elsőre. :D

    VálaszTörlés
  7. az összes közül ez a kedvencem :) cuki
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon jól esnek ezek a szavak :$ :]

      Törlés
  8. Nagyon édes lett, nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy :]
      Egyébként szombat óta még mindig ez van a körmömön :P

      Törlés