2012. augusztus 30., csütörtök

Max Factor - Max Effect Gloss Cube - 06. Chocolate Brown - TESZT

Sziasztok!

A Max Factortól tesztelésre kapott szájfényről lesz most szó, a képeket megint úgy raktam, ahogy általában, tehát az első a természetes fénynél, a második a vakuval készült.

Őszintén szólva szerintem még soha semmilyen Max Factor termékem nem volt, mert mindig drágálltam a kis zsebpénzemhez. A konkrét árát ennek nem tudom, de amint megtudom, kiegészítem a posztot, neten sajnos nem találtam róla infót.

Csomagolás:

Egy téglalap alakú átlátszó műanyagban van, a teteje fekete, semmi csicsa, teljesen rendben van szerintem.



Az elején fel van tüntetve a márka, és a megnevezés.



A hátulján látható néhány információ, mint a származási hely, a gyártó.



Az egyik oldalán TESTER matrica (normál esetben ha jól sejtem, itt a vonalkód kap helyet) a termék számával és megnevezésével. Ez nem nagy dolog, de én szeretem, ha már adnak egy fantázianevet is, nem csak odaböknek egy számot. 


Az alján is fel van tüntetve a szám.

Applikátor:



Szerintem kisebb az applikátora, mint a legtöbbnek (már amivel én találkoztam), de sebaj, részemről inkább kicsit kisebb legyen, mint hatalmas bumszli, szóval gondot ez nem okoz a használatban.

Száj:



Maga a száj is elég kicsi, szűk, épphogy nagyobb az applikátor fejénél. Ennek meg van a maga előnye, illetve a hátránya is.
Az előnye az, hogy nem vesz fel feleslegesen sok mennyiséget, nem kenődik össze a nyaka.
A hátránya pedig, hogy bár elég kicsi a szám, de még nekem is két mártás kell, hogy az egész számra kerüljön. (Bár itt jelezném, hogy itt is inkább kevesebb legyen egyszerre, mint túl sok, ami aztán csak tocsog...)

Szín:



A fenti két képen egy rétegben húztam át a kézfejem bőrén. Nem olyan intenzív csokoládé barna, amilyennek az üvegben látszik, és kicsit csillog is. Én ennek annyiból örülök, hogy nem nagyon szoktam a számon barnát viselni, így nekem ez pont jó, hogy nem túl sötét.

De azért áthúztam a kézfejemen még egyszer:



Így erősebb, sötétebb, nekem jobban tetszik egy rétegben, de szerintem így is lehetne használni szájon is.

A számon egy rétegben:



Most, hogy pár napja használgatom itthonra is, hogy tutira menjek a tartóssággal, minél többet látom, annál jobban tetszik. Nem túl kihívó, de mégis feldobja a számat, olyan igazi őszre való szerintem, így azt hiszem meg is lett az egyik kedvenc őszi szájravalóm.

Illat:

Talán ez az, ami annyira nem jön be, nem mondanám büdösnek, de kellemesnek sem, annyira nem zavaró, mert pár perc után már nem érzem, de elég erős. Szóval részemről lehetne vagy picit gyengébb, vagy picit édesebb az illata.

Állag:

Az eddigi szájfényeimhez viszonyítva ez kicsit sűrűbb állagú, ez elsőre fura volt, de szerencsére nem ragacsos, és könnyű eldolgozni az applikátorral. Ami viszont furcsa, de nagyon tetszik nekem, hogy felkenés után pár perccel nem olyan érzésre, mintha szájfény lenne a számon, hanem olyan érzés, mint amikor rúzs van rajta. Egyébként én eddig úgy tapasztaltam, hogy nem is olyan igazi szájfényes, hanem picit szárad, tehát nem teljesen fényes, inkább félmattnak mondanám, valószínűleg ez is közrejátszhat az érzésben. Viszont egyáltalán nem szárítja a szám.

Tartósság:
Nem vagyok vele tisztában igazából, hogy milyen hosszú tartósságot ígér, de részemről teljesen rendben van. Két és fél óra után, ivás és dohányzás után annyira kopott csak meg, hogy nem kellett volna igazítani rajta. A kopás sem csúnya, nem feltűnő, és gondolom cigizés nélkül még tovább is bírná.

Az egyetlen, amit hiányolok, hogy a mennyiség nincs feltüntetve a csomagoláson, illetve pontos árat nem tudok mondani, de ezektől eltekintve meglepően meg vagyok elégedve vele, szerető gazdája leszek. :]

Sminkben ITT láthatjátok, ha eddig még nem láttátok volna.

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

A terméket a Max Factortól kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolta a véleményemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése