2012. augusztus 29., szerda

Lovely Color Mania átlátszó körömlakk

Sziasztok!

A mára ígért pénteki bejegyzés elmarad, ne haragudjatok.
Helyette viszont írok a Lovely Color Mania átlátszó körömlakkról.

Az essence quick dry lakk helyett vettem, mert az elfogyott, és hát ez meg olcsóbb volt, mint az essencek.



Az ára azt hiszem 350 Ft körül volt, ezért 9 ml lakkot kapunk.
A csomagolása a szokásos Lovely Color Mania lakkoké, nekem ez a kis csipkés virágos díszítés egyébként nagyon tetszik az elején.

A kupakja vékony, hosszúkás, de nekem nagyon kézre áll, viszont az ecsete elég vékonyka, és szétterül, kétszer szoktam átmenni a körmeimen rajta egyszerre. Mármint hogy nem várom meg hogy megszáradjon és még egyszer áthúzom, hanem két mártásra szokott annyi elég lenni, hogy egy körmömet befedje.

Az állaga pedig hígabb, folyósabb, mint kéne (legalábbis számomra), de nem annyira vészes végül is.

Semmi extrát nem ígér, tehát nincs rajta olyan, hogy 20 napig kitart a lakkod ha ezzel a lakkal kened át, meg olyan sincs, hogy hiperszuper XXXXXL fényt ad meg semmi ilyesmi. Így ezeket nem vártam el. Viszont sok lakknál azt tapasztalom, főleg a csillogós, csillámos lakkoknál, hogy ez nem az igazi felettük, mert valahogy tompítja az egész fényét.

Összességében nem lesz a kedvencem, amolyan "egynek elmegy" kategória, de egyelőre ezt használgatom, mert kidobni nem akarom, ha pedig másikat veszek, ez úgyis a polcon fog csak csücsülni.

Ez nálam olyan 10/8 pont, leginkább amiatt, mert nincs legalább csalódás, hogy ígér dolgokat, és mégsem teszi meg, inkább csak talán én vártam el sokat.

Nektek van Lovely lakkotok? Ha igen, milyen? Mi a véleményetek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Hasonlít a Christina Aguliera parfümre. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez mégiscsak egy sima színtelen lakk, nem fedőlakk. Nekem is megvolt, de elkutyultam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ezért írtam, alapból úgy, hogy átlátszó körömlakk, és nem fedőlakknak :]
      Hmm, nem is rossz ötlet a kutyulás sem :O

      Törlés
  3. Nekem lovely fluo top coat lakkom van...enyhe lilás fényt ad a körmöknek...én szeretem használni, csak a lilás fénye zavar néha...szeretem a lilát, de egy különösebb színű lakknak eltudja venni a különlegességét...:D/egy számomra különösebb színű lakknak...aminek eleve van egy csillogása...az nem tud érvényesülni szerintem rendesen/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, értem, akkor az talán olyasmi mint az essence Time For Reflection nem? Annak mondjuk nem lilás, hanem kékes a fénye, én azzal vagyok úgy, hogy 1-1 sima lakkot nagyon feldob, de ami önmagában különleges, azt úgy "meggyalázza" :D

      Törlés
    2. Hát olyasmi...csak más az árnyalata...:D

      Törlés
    3. Szerintem a Moyra UV fedőlakkjához hasonlít, én tudom milyen ez a fajta lakk. :D Én is csak egyszerű lakkok fölé szoktam használni, aminek jót tesz ez az optikai tuning. :D

      Törlés
  4. Nem gondoltam volna,hogy tompítja,elnyomja más lakkok színét.
    Ígéretesnek tűnt,de úgy látom csak akkor jó,ha éppen szüksége van az embernek 1 átlátszó lakkra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, direkt nem fedőlakknak írtam, hiszen nem az, csak egy átlátszó lakk :]

      Törlés