2012. augusztus 29., szerda

körömnyomdamóka

Sziasztok!

Karácsonyra kaptam a barátomtól egy körömnyomda készletet, vaterán vettük, és azt nem mondom végül is hogy használhatatlan, de nem igazán akart működni a dolog. Nem volt mivel összehasonlítsam, nem volt még másik körömnyomdám, így nem tudtam, hogy mi rossz, a kis fém paletta, a lehúzó, a nyomdázó, vagy én.

Így ma végre megvettem az essence körömnyomdázó készletét, 945 Ft-ba került, szóval így utólag nem is értem, mért nem azt kértem eleve, de mindegy is. Tehát megvettem, és már a kocsiban vizsgálgattam mindent rajta, a mintalemezt is (bár akkor még fóliával), a nyomdázót is, a lehúzót is, össze vissza taperoltam,  és közben reménykedtem, hogy tényleg nem én vagyok a béna és ezzel menni fog.

Így is lett, ezt most meg is mutatom Nektek.
Első körben a Toffee To Gon próbálgattam az essence magnetics Pixie Dusttal (amivel a pillangót is), de ugye az annyira nem feltűnő, meg hát ott a nemrég beszerzett ezüst nyomdázós lakk, szóval gondoltam, ha már lúd, legyen kövér, elővettem egy sötétebb Aden lakkot, hogy látszódjon is valami.




Egyesével:





Direkt nem kentem olyan nagy odafigyeléssel az alapszínt, mert csak gyakorolni akartam, próbálgatni a mintákat, szóval nem az volt a lényeg most.
Szerintem nem lettek rosszak, bár nem vagyok még egy profi nyomdázó, de kezdetnek megteszi, remélem hamar belejövök majd. :]

Ti hogy álltok a nyomdázással? Tetszik? Van körömnyomdátok? Ha igen, szeretitek?

Legyen összehasonlítás a két nyomdázó készletről?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot Nektek!

44 megjegyzés:

  1. Nekem is van körömnyomdám, sosem voltam érte túlzottan oda, viszont a tyúklábmintás úgy tetszik!

    VálaszTörlés
  2. van palettám, de valahogy nem jön össze a dolog. az igazat megvallva nem is szánok rá túl sok időt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok már egy ideje, ezért is akartam ezt, hogy hátha jobban megy majd :]

      Törlés
  3. Én is imádok nyomdázni :-)
    Épp most rendeltem egy új palettát Ebayről, addig pedig gyakorlok ezerrel! Soha nem értettem a lányokat, akik naponta-kétnaponta lakkoznak... Most pedig én is alig várom, hogy lemoshassam a korábbi szépséget, hogy újat alkothassak :-D

    Kíváncsi vagyok mit vettél vateráról, szóval jöhet az összehasonlítás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős.. :D
      E-bayen mennyit, mennyiért, ha nem titok?

      Törlés
  4. Én is imádom, és talán karácsonyra meglepem magam egy nagy mintalemezzel, mert sajna az essence darabok eléggé behatárolnak. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, nekem még ez tetszett kb legjobban, a többiből csak 1 vagy max 2 olyan, hogy használnám is, úgy meg nem nagyon éri meg megvenni.. :(

      Törlés
    2. Igen, velem is ez a gond, hogy a legtöbb lemezről csak 1-2 minta tetszik. :/

      Törlés
    3. Kár, hogy nem lehet összeválogatni.. :D

      Törlés
  5. Én és a nyomda? áááhhhh, nem is ismerem :D
    Najó, de . És nagyon imádom.

    De most akkor kezdhetek aggódni, hogy utolérsz? :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Simán... Két hét múlva túlszárnyallak.. (nem, ettől nem félek.. :D)

      Törlés
  6. Nincs körömnyomdázóm, de ezek a minták nagyon cukik, főleg a tappancsos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem CrazyLadynél az indás tetszett meg legjobban, hát ez nem is fog változni szerintem, az lesz a kedvenc, csak sajna azt a legnehezebb talán használni a kis vékonyka vonalai miatt.

      Törlés
    2. hát, az a minta sok csillag és tappancsgyakorlás után sikerült csak :D

      Törlés
  7. Nekem is Essence van és a minták többsége is ugyanez! Én próbálgattam már, de nem sokat, volt hogy sikerült volt hogy nem, de a lényeg, hogy gyakoroljon az ember, mert gyorsan bele lehet jönni és akkor lehet nyomatni mindenhova :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :]
      A lemezeken mindig ugyanaz van nem? Mármint hogy nincs olyan hogy pl az egyik minta másik lemezen is van.

      Törlés
    2. Megnéztem és tényleg ugyanezek vannak (plusz még a toll, love, 3 íves vonal, kisvirág), csak a csillagra nem emlékeztem, azért hittem, hogy más van. :) Szóval igen, valószínűleg! Kerestem új lemezeket, de nem találtam, pedig mókás ez a nyomdázás :)

      Törlés
    3. Igen, azokat csak a nude lakkra nyomogattam arannyal, nem akartam rányomni egyikre a másikat, így kiválogattam ezeket :]

      Törlés
  8. Nincs nyomdázóm, szerintem nem lenne türelmem gyakorolni. Amúgy nagyon csecse :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem tuti menne, ki kell ám csak próbálni aztán az ember elszöszmötöl vele egész délután úgy hogy fel sem tűnik... :D

      Törlés
    2. Gondolom, de egyelőre még megvagyok nélküle. Most Barry M lakkok kellenek egyenes Angolhonból :P

      Törlés
    3. Semmi-semmi :D
      Amúgy szépségesek, ami nagy kell az a Mushroom ami egy barnás szürke árnyalat, van még a listán piros, meg kék, meg egy nude, de majd mondom a hercegnek, hogy nem kell mind a 8 csak 1-2, de a mushroom nélkül haza ne jöjjön :D Na jó azért hazajöhet, de az kell a legjobban. :D

      Törlés
    4. Herceeeg? :P
      Nini le vagyok maradva? :]
      De kis rendibendi, csak nehogy rosszat hozzon :D

      Törlés
    5. Herceg bizony :D Mystery koncin ismertük meg egymást, vele voltam hajózni, és mondta hogy írjam fel, mi kell és ő hoz nekem. 11-én megy még vissza 2 hétre, és képzeld magától ajánlotta fel, hogy hoz nekem, ha kell valami :D Nem hiszem, hogy rosszat hozna, majd megmutogatom neki, hogy milyet kell, hol van a neve ilyesmi. :D Csak a rózsaszínnel meg a sárgával tudna nagyon mellé lőni, de majd mondom is neki, hogy olyat véletlenül se :D

      Törlés
    6. Ne mondd neki, mert az fog csak megmaradni, hogy rózsaszínt és sárgát, és akkor azt hoz tutira :D (pasik :D)
      De gratula amúgy, van egy hasonló sztorim azt majd max privátban elmondom, ha érdekel :]
      Egyébként nekem nemrég mondta barátom, hogy annyira bele vagyok már buzulva a holo lakkokba, hogy majd valami alkalomra azt ad :D

      Törlés
    7. Igaz, el is felejtettem, hogy pasi :D
      Ó, milyen sztori? :D
      Barátod, meg milyen aranyos már :D

      Törlés
    8. Mysterys, bár már jó rég történt.. :D

      Törlés
  9. A körömnyomda a legjobb dolog a világon :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maradjunk annyiban inkább, hogy az egyik legjobb :P

      Törlés
  10. Nagyon jó, nekem nincs még ilyenem de szeretnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerezd be szerintem akkor, mert tök jó móka és szép dolgokat lehet csinálni, ha már megy :]

      Törlés
  11. Azt hiszem, itt az ideje elkezdenem gyakorolni :D Főleg, hogy megvettem most az akciós ezüst nyomdázós lakkot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd 1 hónap múlva megverekszünk, ki a jobb :D

      Törlés
  12. Nagyon jó mintákat választottál az összes tettszik. :)
    Azt hiszem megéri beszerezni,mert én is szeretem a szép mintákat.
    Majd egyszer beszerezem most még meg vagyok nélküle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A minták egy lemezen voltak, nem én választottam, de azokon belül ezek tetszenek leginkább.
      Azért könnyebb így díszítgetni (vagy legalábbis könnyebb lesz:D) mint kézzel :]

      Törlés
  13. Van 2 essences sablonom is, de nekem túl macerás ez az egész folyamat, ezért csak néha-néha veszem elő. Ráadásul nincs is hozzá speckó lakkom.
    A szívecskés minta a favoritom!

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az essence magnetics lakkok is nagyon jók hozzá, a nyomdázós lakkok közül pedig az ezüst most akciós, talán megpróbálhatnád azzal. :]
      Macerásnak én is érzem, mikor bénázok, és pl véletlen összekenem a körmöm.. :D

      Törlés
  14. Lehet már írtam valahol, de nekem az első nyomdás sztorim elég vicces volt. Húgom kapott csomó körmös cuccot, ebayről lett rendelve egyben egy nagy csomag (UV lámpa, zselé, ecsetek, nyomda ..stb,stb) én előtte nem is láttam olyat, 2 húgom szerencsétlenkedik, én is próbálok 1-2t, de sehogy sem akar összejönni, mire mondom nekik, nincs ezen egy fólia vagy ilyesmi? És deee :DD
    Aztán kb rá 1 évre nagynéném is vett egy nyomdát, szintén nem tudta használni, mire kérdem tőle, leszedted a fóliát? Hogy mit? Ezen nincs fólia! DE VAN! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős... :D
      Bár mi pár perc után rájöttünk az elsőnél, ennél mg már tudtam, de ezen rá is van írva a fóliára is hogy le kell szedni :P

      Törlés