2012. augusztus 21., kedd

Köröm próbálgatás

Sziasztok!

Múlthéten, hogy kicsit jobban ráértem, akartam próbálkozni pár dologgal, az ötlet sok volt, a lehetőség már kevesebb, a kivitelezésnél meg akadt némi akadály... De sebaj, felvállalom ezt is. :D

A szokásos módon tettem fel a képeket, először a természetes fénynél, utána a vakuval készültek.



- Aden mini (8) 2 rétegben
- Editt fekete csillámos 1 rétegben
 - Rose Nails (135) 1 rétegben

Tetszene, ha nem állna ki annyira szerencsétlen szív... :(



Jollie France (59) 2 rétegben
- essence - nude it! 2 rétegben a körömvégre
- Cosmiss (890) 1 rétegben

Magam is meglepődtem, de egészen tetszett így ez az összeállítás.



- essence - Where Is The Party? 2 rétegben
essence - Choose me! 2 rétegben

A cellux enm a barátom, ezt már megtanulhattam volna, de próbálkozni lehet végül is... Minden esetre ez a két lakk együtt nagyon bejön nekem.



- Aden mini (28) 2 rétegben
- Lovely Wonder Nails - Color Collection - Nr. 6. 1 rétegben

Ez nem olyan szép képről, mint élőben, így eléggé tetszik ez a két lakk, illetve ezzel életre lehet kelteni a Lovely lakkot.



- essence - Twins - Bonnie 2 rétegben
- essence - special effect topper - Night in Vegas 2 rétegben
- Catrice Matt Top Coat

Képen szintén nem jön át annyira, de élőben szerintem nagyon szép, és különleges így, hogy nem az egész, csak egy csík "pelyhes". :]



- Classic - (431) 2 rétegben
- Moyra (43) 1 rétegben
nyomda: - essence magnetics - Pixie Dust!

Egyre jobban tetszik ez a Classic lakk, eddig is szerettem, de most valahogy még jobban bejön. Így utólag nézve a nyomda nem illik oda annyira, de mindenképp akartam legalább 2 nyomdásat is csinálni.



- Lora (2) 2 rétegben
- Orly - Solid Rock 2 rétegben a körömvégre
nyomda: - essence magnetics - Hex Hex!

Ennél jobban ideillőnek érzem a nyomdát, de itt meg a szürke lakk széle lett csúnya.. :(
Na de mindegy, itt a nyomda szép lett szerintem.

Szóval van még mit gyakorolni, de rajta vagyok az ügyön és legalább 1-2-t majd szeretnék is megvalósítani ezek közül a saját körmeimen is. :]
Ha esetleg valami kívánságotok van, hogy melyiket szeretnétek ezek körül látni, mindenképp szóljatok!

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek!

8 megjegyzés:

  1. az utolsó előtti a legjobb!! :) (Y)
    és még különösen tetszik: 1., 3., 5. ;)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Rá kéne állnom a nyomdázásra, igaz? :D :$

      Törlés
  3. Szépek ezek a lakk színek, a Choose me!-t meg sem ismertem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igen, így egészen más, mint magában vagy simán zöld mellett :]

      Törlés
  4. A második annyira nem jön be, de a többi nagyon jó lett, főleg a matt/pelyhes a lila(witp?)/choose me és a nyomdásak!
    Egyre jobbakat csinálsz :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :$
      Bár néha úgy érzem, hogy annyira nem akar összejönni :(

      Törlés