2012. augusztus 1., szerda

Kékség

Sziasztok!

Tegnap elkapott a kék láz, így a kék felső mellé a sminkem is kék lett, semmi extra, de tetszett ez a színpárosítás, és mások is megdicsérték, ami nagyon pozitív visszajelzés volt számomra. :]




A képek természetes fénynél készültek.


Amiket használtam:
- Garnier BB Krém
- szokásos essence szemhéjpúder a szemöldökömre
- meis (qianyu)szemhéjpúderduó (06 - kék)
- Avon satin deluxe szemhéjpúderduó (teal appeal - világosabb)
- essence mono szemhéjpúder (02 - Dance All Night)
- Lovely hármas pirosító
- Lovely - Make Me Happy szájfény (piros)
- Avon CT fekete szemceruza


Remélem tetszik Nektek ez a smink, szerintem olyan hétköznapra is vállalható, de mégis olyan kis vidám. :]


Ti milyen színeket részesítetek előnyben nyáron?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát, illetve aki reggel olvassa, annak jó reggelt, és szép napot kívánok!

15 megjegyzés:

  1. Ezt nem hiszem el!!Neked még ez is jól ál.. :DDDDD
    Én inkább halványrózsaszínt vagy lilát hordok,de régen a világoskék volt a kedvencem. :)
    http://egynopraktikai.blogspot.hu/
    Kukkants be ha van kedved. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én kb egy éve kezdtem el barátkozni a kékkel, előtte nem nagyon volt semmi kékem, de egyre jobban tetszik magamon :]

      Törlés
  2. Én is nagyon szeretem ezt a színt, bár így nyáron, főleg melegben, szinte csak spirált és szájfényt tudok magamon elviselni némi pirosítóval. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem ilyen 25-30 fok között úgy maga a smink nem zavar, inkább csak alapból a meleg :D
      De felette azért én sem vagyok oda érte :(

      Törlés
  3. Nem rossz ez a kék, de én a kék szemem miatt ilyet nem használok. :( Csak sötétkéket.

    Most nyáron a natúr színeket szeretem a szememen. Bár valószínű ez folytatódni fog ősszel és télen is, max a színek intenzitását növelem meg. :D Meg visszatérek a tushoz, mert mostanában a melegben nagyon nincs kedvem kihúzni a szemem. Jobban belegondolva én már várom a hideg őszt. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az a baj csak vele, hogy 1-2 hét után már túl megszokom, és olyan semmilyennek tűnik.
      Én alapból alig várom a hideget már 3 hónapja :D

      Törlés
  4. Jól áll ez a kék, tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki és passzol hozzád. :)
    Én is kipróbálnám,ha lenne kék szemhéjfestékem.

    Most nyáron általában a natúr,barackos,barnás színeket részesítem előnyben,de az élénkebb,csillogósabb színeket is például ezüst,rózsaszín,türkíz nagyon szeretem. :)
    Persze az utóbbiak inkább hűvösebb napokon vannak,mert ezt a hőséget sajnos én sem bírom sokáig.
    Van,hogy csak korrektort+ szempillaspirált teszek fel vagy még ennyit sem.

    Kellemes estét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Én egyre gyakrabban nyúlok a 2 rózsaszínhez az Oh So Special palettából, sokáig nem nagyon volt rózsaszínem, és most kiélvezem :P

      Törlés
    2. :) Egyszer mindent ki kell próbálni. :)
      Nem a kedvencem a rózsaszín,de mégis vannak árnyalatai amik tettszenek.

      Van Pink Sands palettám az Avonból + két por állagú szemhéjfestékem rózsaszín+ ilyen barnás-ezüst még a More-ból(Plázában volt régen Euronics helyén) és ezeket nagyon szeretem. :)
      Pigmentáltság,tartósság,kombinálhatóság terén is tökéletesek.

      Törlés