2012. augusztus 15., szerda

Hajhullámosítás I.

Sziasztok!

Tegnap életemben először saját magamnak beraktam a hajam (na nem a szekrénybe.. :D), ennek a végeredményét mutatom most meg Nektek.

Eddig is tudtam, hogy nem könnyű az élet a kis rövid kezecskéimmel és lábacskáimmal, de tegnap ezt még jobban tapasztaltam, ugyanis vicces, amikor nem érem el a saját hajamat.. Na de lényeg a lényeg, aki kíméletes módszerrel szeretne hullámos hajat, annak a zoknis hajhullámosítás mellett szerintem ez is remek, hiszen a kis fém hajcsavarók és a hozzájuk való csipeszek nagyon olcsóak, és semmivel nem időigényesebb, mint a zoknizós. (Azért azt is ki akarom majd próbálni...)
Én is úgy csináltam tegnap, hogy beraktam a csavarókat a hajamba (ez nálam fél óra volt, de gyakorlással hamar megvan, illetve függ a hajhossztól is), és amíg száradt a hajam, takarítottam. Tehát nem volt túl sok plusz idő, amit a hajamra fordítottam, mert így nem szárítottam meg, hagytam magától megszáradni.
Nem lett minden leválasztás egyenes, de ez egyáltalán nem látszik,ha csak nem nézi valaki 2 centiről a hajtövemet. Szóval emiatt ne is aggódjon senki!

Fényképkészítésre csak este jutott már idő, ezért rendesen arcbavakuztam magam, ezt nézzétek el, ki sem vagyok sminkelve, de nem is ez a lényeg most ugye... ;]

Szóval ilyen lett:


Ez a két kép pedig alapból nem a legjobb, de legalább látszik rendesen a hajam:


Hogy tetszik Nektek? Hogy álltok a hullámos hajjal? Ha szoktatok csinálni, milyen módszerrel? Magatoknak, vagy esetleg megkértek mást/fodrásznál csináltatjátok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek!

19 megjegyzés:

  1. Irigylem a hosszát is (azt mondjuk be tudom érni :D), de nekem tuti nem állna így meg. :@

    Régen kreppelni is tudtam meg ilyenek, ma már meg sem látszik benne az sem. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd ha hosszú lesz, befoglak, aztán meglátjuk :P

      Törlés
  2. Nagyon kis cuki fürtjeid lettek :D Nekem a frufrudnál kicsit fura, de valószínűleg csak a kép csalóka.
    Nekem csak fodrász göndörítette a hajam alkalomra, de akkor is egy órát ültem a búra alatt a csavarókkal a fejemen (plusz egy fél doboz hajlakk), hogy kitartson egész nap :D Hajsütővassal szerintem kb 1 óra alatt kirúgná a hajam a hullámokat, csavaróim meg nincsenek, de egyszer szerintem rászánom magam, bár a kézügyességem az vetekszik egy ötévesével :D Pedig néha jó lenne ilyen hajat kreálni magamnak, mint amilyet most készítettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A frufrum maga mindig egyenes marad, azt az egyet szárítottam csak meg szárítóval, ugyanis ő külön személyiség, és külön életet él... -.-"
      Kézügyesség nem kell hozzá igazándiból, csak kifésülsz egy tincset, felhúzod egyenesen, hogy feszes legyen, és a hajvégedtől legörgeted a csavarót, így rámegy a haj, és a végén letűzöd csipesszel. :]
      Szerencsére nekem túl sok lakk nem szokott kelleni, hajvasalós göndörítéssel volt hogy 5 (!) napig kibírta a hajam, ami azért nem kevés, pedig csak annyit tettem, hogy éjszakára nagy hajcsattal elcsatoltam, hogy ne feküdjek a hajamra. :]

      Törlés
  3. Persze......könnyü egy fodrásznak.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, az a személy vagy-e aki már többször nem ide illő hangnemben közölt pár dolgot, de direkt ezért tettem ki ide mert NEM KELL fodrásznak lenni ahhoz, hogy ezt megcsinálhassa valaki otthon..

      Törlés
  4. Jól áll a hullámos haj :) Én úgy szoktam göndöríteni/hullámosítani hogy felcsavarok egy tincset két ujjamra, kihúzom a ujjaimat és hajvasalóval átlapolgatom, majd hullámcsattal rögzítem, amikor kihűlt kiszedem a csatokat és kész is. Az 5let innen van: 3:18-tól :D
    http://videa.hu/videok/emberek-vlogok/hogyan-legyek-jo-no-haj-gondorites-takacs-nora-icFOlOs2KW7WfHBJ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mondjuk nekem még néha nagyon fura mert csak elég ritkán csináltam/csinálták meg ilyenre, de egyre jobban tetszik. :]
      Igen, ez is jó ötlet :]

      Törlés
  5. dejóóó:) még sose láttalak így de jól áll:) és milyen hosszú már a hajad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      (Én már annak örülnék, ha hullámosan lenne akkora, mint most egyenesen :$ bár mindenki azt mondja, hogy csak én nem veszem észre, hogy nő... :D)

      Törlés
  6. Nagyon jó így a hajad, csini. :)
    Ügyesen megcsináltad.
    Szeretem,ha hullámos a hajam,de ritkán csináltatom hullámosra.
    A kreppelés kijön a hajamból, hajsütővel volt egyszer csinálva az jó volt meg a hajvasalós módszert szeretném még kipróbálni.
    Utóbbit magamnak szeretném készíteni,de egyébként fodrászommal csináltatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      A hajvasalós is olyan, hogy kicsit nehéz először, de aztán kis gyakorlással megy. :]

      Törlés
  7. hú nagyon szép lett! Imádom a göndör hajat, viszont az alap hajam az egyenes, így nehezen marad meg benne és ha sikerül is elérni, hamar kilógja magát! Azt megírhatnád majd, hogy meddig bírta :D
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma még ugyanolyan volt kb, mint este, de mindenképp megírom :]

      Törlés
    2. Másfél napig bírta lakk nélkül :]

      Törlés
  8. Uhh, mennyi hajad lett! :D
    De nagyon csini, szokatlan, de csini :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na igen, a volumenén dob azért jó nagyot :P

      Törlés
  9. Nagyon klassz lett! :) Én is szoktam váltogatni, néha egyenes, van amikor hullámos, és ritkán nagyon göndör. Így nem uncsi a hajnövesztés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nagyon sokáig hallani sem akartam róla, hogy nem egyenes, de aztán elkezdtünk próbálkozni, és úgy tetszett mindenkinek, meg persze nekem is, hogy néha azért kell ez is :]
      (na meg mióta nem vasalom a hajam, olyan szépen el tudom feküdni... a hullámosban nem látszik legalább :D)

      Törlés