2012. augusztus 2., csütörtök

Garnier invisi mineral stiftes dezodor TESZT

Sziasztok!

Garnier spríy-s dezodor után ki akartam próbálni egy stifteset is, így esett a választásom a 
Garnier invisi mineral stiftes dezodorra.



Sima, stiftes dezodor felépítésű a tartó, alul kis tekerővel.



A hátulján leírás, összetevők, útmutató.



Első használat előtt volt rajta ilyen kis műanyag védő tető a kupak alatt, én ezt kapásból ki is dobtam.


40 ml anyagot kapunk, kb. 800 Ft-ért.
Olyasmi elvárásokkal indultam neki, mint az előző spray-nél amiket tapasztaltam.
Lelövöm a poént, hiba volt. Nekem nem jött be, legalábbis a nagyobb melegben nem.

Azt írja, nem hagy nyomot a ruhán, ez olyan 95%osan igaz csak nálam, volt, amin azért egy kicsit meglátszott, de ez nem is zavarna, ha tenné a dolgát.
Még olyan 25 fok körül nem volt akkora gond, viszont a nagyobb hőségben már elég gázos volt, nem vagyok nagyon izzadós, de azért szeretem, ha egy dezodor használ is, ennél nem vettem észre, maximum azt, hogy az illata megmarad viszonylag sokáig.
Viszont kevésbé erős, kevésbé "tolakodó", mint a spray illata, de hiába, ha nem az igazi.

47 órás védelmet ígér, ami szerintem még mindig hülyeség, a 24 órát sem tudtam tesztelni, leginkább mert már 1-2 vendég után is alig vártam, hogy hazaérhessek és zuhanyozhassak...

Persze ezzel nem mondom, hogy senki másnak nem jöhet be, vagy hogy nem jó, de nekem így nyárra felejtős.
Eltettem télire, majd akkor újra bepróbálkozok vele, de nyárra megvettem újra a spray-t.

Ti próbáltátok már ezt a fajta deot? Ha igen, mik a tapasztalataitok vele?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

5 megjegyzés:

  1. Én a fele ennyibe kerülő Fa Active Pearl-es rózsa illatú stiftjét használom. Nekem bevált, szeretem, finom az illata, nem hagy fontot. Persze az sem véd 3 héten át. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Franc, pedig épp terveztem valami legtovábbnemfürdővilágrekordot felállítani :D

      Törlés
  2. Én még mindig a golyós mellett teszem le a voksom, a stiftet nem szeretem, mindig foltot hagy, összecsomósodik nap végére. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A spray nekem egyből csomósodik, így törcsivel letörlöm, és megoldva a gond, viszont tartós, és kevésbé izzadok :]

      Törlés