2012. augusztus 23., csütörtök

Francia körmök virágokkal

Sziasztok!
Bár a körmeim egy kicsit rövidebbek lettek, de még pont az a hossz, amin szerintem szép a francia manikűr.

Természetesen a Rózsaszín Butterfly körömlakk volt az alap, és a fehér Lora körömlakk a társa. Erre jött még egy kis virágminta.





Nem vagyok elégedett, én szabad kézzel nem tudok olyan szép vonalat húzni a fehérrel, de a sablonnal is bénázok csomószor, meg a fehér lakk sem a tökéletes számomra, ésatöbbi ésatöbbi... Szóval maga az alapötlet nagyon tetszene/tetszik, de a kivitelezéssel gondjaim vannak, ezt nem tagadom. A másik pedig, hogy valamiért folyamatosan belenyúlok, ha a körömvégeket külön csinálom. Na de a lényeg, hogy látjátok, hogy egész jól mutatna.

Utólag esett le és fogtam a fejem, hogy milyen hülye vagyok, kipróbálhattam volna szivacsos technikával... Szóval a következő ez lesz a lakkal.

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

9 megjegyzés:

  1. Ötletes, a virágok nagyon feldobják :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Sokáig mondjuk nem bírta, ma medencézésnél virágok is jöttek le meg a fehér lakk is :(

      Törlés
  2. Én is hasonlóképp vagyok, mint Te: szabadkézzel nem tudok szépet alkotni, a matricás megoldás pedig nem tetszik. Szivaccsal viszont nagyon jó lesz! Legalábbis az enyém tetszett magamnak :-)

    Nézd csak, ilyen lett az enyém :-)
    http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2012/07/szivacsos-celluxos-csillamos-manikur.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tiéd nagyon szép lett, én mondjuk úgy gondoltam, hogy csak "simán" a szivaccsal, bár aztán még meglátom úgy is, mit tudok kihozni belőle :D

      Törlés