2012. augusztus 22., szerda

For Your Beauuty ajakecset és essence szájceruza

Sziasztok!

A For Your Beauty ajakecsetet leginkább azért akartam, hogy a MUA rúzsok közül a Shade 3-at is használhassam végre, ne csak itthon bohóckodjak vele...
És emiatt vettem meg az essence lipliner 07-es számú, cute pink nevű szájceruzáját is.

Így most a kettőről együtt fogok írni. Szóval hiába tetszik az a rúzs, ha nem merem használni, mert mi van ha elkenődik, meg hasonló gondolatok miatt mindig inkább a másik rúzsok után nyúlok.

For Your Beauty ajakecset:



Az ecset azt hiszem 300 Ft volt, meg is lepődtem, és ennyiért nem is várom, hogy tökéletes legyen, de úgy voltam vele, hogy legalább gyakorolgatni jó lesz talán.



A csomagolásból kivéve egész jó kis darabnak, masszívnak tűnt, de aztán az első használat során lejött a fém a műanyagról, én meg pilláztam, hogy ez most mi?! Na mindegy, visszanyomtam rá, ha megint lejön, akkor meg pillanatragasztó...


Viszont az tetszik, hogy van az ecset végén egy kis műanyag védő.
Ettől csak amiatt féltem, hogy később esetleg nem tudom hasznosítani, nem tudom visszatenni rá, mert szétbarmolja a szőrt. De szerencsére némi odafigyeléssel és óvatossággal vissza lehet tenni rá.


Sosem használtam ezelőtt ajakecsetet, tehát viszonyítási alapom nincs, nekem elsőre tök fura volt így rúzsozni, de megszokható.

Az első leesős sztori ellenére azt mondom, első ajakecsetnek jó ez, aztán ha úgy gondolom, hogy menni fog, fejlődést érzek, akkor esetleg beruháznék egy kicsit drágábbra. Elsőre nem láttam értelmét, mert a bénázgatással nem szívesen nyúznék el egy drágábbat, ezt viszont annyira nem sajnálnám.


essence lipliner 07 - cute pink szájceruza:

Először is, már amióta megvan a rúzs, azóta nézegettem, taperoltam, sőt már a kasszához is elvittem, de mégis mindig ott hagytam, amikor rávettem magam, akkor meg nem volt... Most volt, így jött velem.



A külseje olyan tipikus szem- vagy szájceruza kinézetű, a kupakja jól záródik, és ami nagyon tetszik, hogy a ceruza külseje olyan (olyasmi) színű, mint maga a ceruza.



Ez tűnt még a legalkalmasabbnak számomra az essence ajakceruzái közül, nem akartam sem túl sötét, sem túl pirosas/bordós színt.



O-ó! :(
Itt eléggé ideges lettem...


De megoldódott a probléma, a hegy vége letörött, valószínűleg túl meleg volt neki 3 órán át a táskában, kocsiban, illetve kint meg napon...

A most következő képek pedig megzavarhatják egyes emberek nyugalmát, gyenge idegzetűek ne nézzék meg!
Viccet félretéve, tisztában vagyok vele, hogy nagyon nagyon nagyon van mit gyakorolni még rúzsozás terén, de hát itt és most  kezdem, legalább majd lehet látni a fejlődést, ha lesz..



Maga a ceruza a számon ilyen, inkább az első képen lévő szín az igazi.

Sosem szerettem, hogy pici, vékony szám van, és szerintem ez is közrejátszott, hogy nem nagyon rúzsoztam, szájfényt is csak néha,  talán tudat alatt így próbáltam "takargatni" amit annyira nem szerettem magamon.

Szóval ez lenne a rizsa része, ezután felkentem rá a rúzst is, a végeredméby pedig szokatlan, de egész szimpatikus.




A tartósságáról még annyira komolyan nem tudok nyilatkozni, ez amolyan első benyomás lenne, illetve a véleményeteket szeretném kérni, hogy jól áll- e egyáltalán ez a szín, vagy ne nagyon erőltessem.

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát, ebből nem lettem okosabb, de még csak a véleményed sem tudtam meg.

      Törlés
  2. szerintem jól áll, bár nekem is szokatlan még. :)
    Az urolsó előtti képen nagyon jó vagy! ;))
    használd és barátkozz vele! ;D

    VálaszTörlés
  3. A hááát azt jelentette,hogy volt jobb sminked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, így már értem. :]
      Nem maga a smink volt a kérdéses, hanem csak a rúzs színe. :]

      Törlés
  4. Rúzsecseten már én is sokat gondolkoztam, de soha nem vitt rá a lélek, hogy megvegyem. Viszont néha hiányzik, úgyhogy muszáj lesz beruházni rá. Amúgy szép a rúzs :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ugyanígy voltam, de végül is nem nagy beruházás és tényleg jobb ha kéznél van, amikor kell :]

      Törlés
  5. Szerintem nagyon szép a rúzs színe és jól is áll :) Tegnap vettem egy rucit, amin fekete alapon ilyen színű virágok vannak, ahhoz nagyon el tudnám képzelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na azzal tuti, hogy jól mutatna ;]

      Törlés