2012. augusztus 19., vasárnap

Fa Sensual & Oil Monoi Blossom tusfürdő - TESZT

Sziasztok!

Eddig a Loren Happy kék tusfürdőjét használtam, már két éve, és bár imádtam, ennyi idő után kellett valami változatosság, ezért vettem meg ezt a Fa tusfürdőt, eurósboltban leltem rá, 350 Ftért pedig nem mondtam rá nemet.
Az illata már ott nagyon tetszett, de fürdéskor/zuhanyzáskor is imádom, kicsit olyan "relax-illat" nekem. Töményen erősebb, de fürdésnél elég nagyon kevés belőle, és fürdés után érezni egy darabig az illatát, de egyáltalán nem zavaró, nem túl erős, inkább kellemesnek mondanám.


Ahogy láthatjátok, átlátszó flakonban van, ezt annyiból szeretem, hogy látni, meddig van még.
A minta az elején szimpatikus nekem, de nem ez a mérvadó persze, a leírás szerint 3 olaj található benne, egész konkrétan argán-, marula- és mandulaolaj.


A hátoldalán a szokásos információk, leírás, ami intenzív táplálást ígér.  Nem volt konkrétan ilyen célom a vásárlásánál, egy jó illatú tusfürdőt kerestem és ennyi. De meglepően jónak tűnik, ugyanis tusolás után kicsit olyan a bőröm, mintha be lenne kenve olajjal, de nem annyira durván, tehát nem tocsogós érzés, csak olyan kis finom puha lesz a bőr tőle.

Én nagyon meg vagyok vele elégedve, viszont nagy bánatomra azóta nem találtam meg sehol, szóval nyitott szemmel kell majd járnom.

Ti próbáltátok már ezt a tusfürdőt? Ha igen, mi a véleményetek róla?
Melyik a kedvenc tusfürdőtök? Mi alapján választotok tusfürdőt?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Én egyértelműen illat alapján vásárolok,de most nagyon rosszul választottam,egy Dusch Das tusfürdőt.. A következő már megvásárolt áldozat egy Nivea powerfruit relax,feketeáfonyás tusfürdő..kíváncsian várom,hogy milyen lesz. :)
    http://egynopraktikai.blogspot.hu/ :) Kukkants be ha gondolod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én abból a rózsaszínt imádom(mármint a nivea powerfruit-ból), egyszer kaptam belőle mintát a Tescoban.

      Törlés
    2. Azokkal is szemeztem, bár ha jól emlékszem, az árukat sokalltam, ezt újra akarom venni, de remélem, valahol találok... :(

      Törlés
    3. Igen,tényleg nem volt olcsó de az én bőröm nem nagyon bírja az olcsóbbakat..nem szabad rá mindent megvennem eddig amitől nem viszkettem az a Nivea a Dove és a Dusch Das,de az utóbbiból már megjöttem. :D

      Törlés
  2. Régebben volt ilyenem, imádtam. Persze úgy volt hogy DM-ben megvettem valami 450-ért, utána mentünk át eurósba és ott meg 350 volt, nagyon örültem neki...

    Imádom az illatát, nem az az erőszakos szúrós szappanszag mint némelyik tusfürdőnél, nekem is olyan relax illat, meg meleg, szóval én inkább ezt hidegben szeretem.

    Tusfürdőt én csak illat alapján választok, őszintén szólva nekem egyik sem ápolt vagy szárított feltűnően.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem olyan univerzális relax illat :D
      Olyat mondjuk én sem éreztem, hogy olyan jajj de hidratáló lenne egy-egy tusi, talán ezt érzem még leginkább úgy, hogy nyáron nem kell testápoló.

      Törlés
  3. Nekem ez abszolút kedvenc! :-) Még hetekkel ezelőtt sikerült akciósan megvennem a Rossmannban, de miután elfogyott, sehol sem találtam. Több, mint 500 forintot meg nem akartam érte adni. Sajnos Ázsiában sem volt sehol. Végül (bánatomban) a Müllerben vettem meg 495-ért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint nem csak én nem látom sehol.. :S
      hát, ha nem lesz ez, akkor visszatérek a Florenhez.

      Törlés