2012. augusztus 8., szerda

essence Studio Nails - 24/7 base alaplakk TESZT

Sziasztok!

Remélem, még nem unjátok a sok tesztet, főleg, hogy próbálok mellette azért másokról is írni, de volt amit 1-1 ember kért, ezt pedig többen is kértétek, és próbáltam is sietni vele.

Nem használtam eddig alaplakkot, mert általában nm volt szükséges, viszont a piros, kék, zöld lakkok, meg 1-2 lila is, eléggé megfogja a körmömet, emiatt úgy döntöttem, hogy akkor inkább veszek egyet.

Így esett a választásom erre, mert olcsóbb volt a BTGN alaplakknál, és úgy emlékeztem, erről több jót olvastam.


Sima körömlakk üvegben van, mint a többi, nem colour&go lakk, 8ml anyagot tartalmaz, a csomagolásán semmi extra, a lehető legegyszerűbb, de én ezt annyira nem is bánom.


A kupak hátoldalán van egy címke, a leírása:
"ez a selymes alapréteg bármilyen körömlakk alá használható, és szupertartóssá varázsolja őket. Véd a köröm elszíneződése ellen, és kitölti a barázsákat" (gondolom barázdákat akart lenni... :])


A körömre felkenve az alaplakk fényes, de pár másodperc alatt mattra szárad. Ettől először kicsit tartottam, hogy esetleg nem fog úgy "csúszni" az ecset, de semmi ilyen gond nem volt.


Nézzük, mennyire tartja be, amiket ígér:

- A barázdakitöltés funkciója megvan, szép, egyenletes felületet biztosít a körmömnek, általában nincs hiba benne, de kicsit csíkos néha, ami látszik is pár lakknál, hát most nem látszott. Szóval ez pipa.

- Véd a köröm elszíneződése ellen? Igen, de olyannyira, hogy tényleg nem színeződött el még csak egy kicsit sem, pedig direkt próbáltam olyanon is, amit ha csak 10 percig van a körmömön, akkor is ott hagyja a nyomát. Ez is pipa.

- Szupertartóssá varázsolja a körmöket. 7 napot ígér, ennyit csak nagyon ritkán van a körmömön ugyanaz a lakk, viszont a Nail Clubra csinált körmömet még szombaton csináltam meg, ma pedig szerda van, akárhogy is nézzük, 4,5-5 napot volt fent(fedőlakkal), és hozzá kell tennem, hogy hétfőn hajat mostam, illetve most a vendégeim haját is én mosom, szóval azért vizeztem  is eleget...

Ezeket pedig ma délután fényképeztem:



Pont nem látszik a jobb mutatóujjamon, de azon volt egy kis minimális kopás, sehol máshol, azért ez nagy szó számomra, mert nem nagyon szokták bírni a lakkok a sok hajmosást, engem eléggé meggyőzött, magában szerintem nem bírta volna eddig.

Szóval részemről a tartósság ígérete is pipa.

Az ára 549 Ft, nem kell belőle túl sokat kenni a körömre, szóval szerintem elég sokáig kitart majd, és minden bejött nálam, ami rá van írva, ez azért szerintem elég ritka.

Nálam ez az alaplakk 10/10! Nagyon örülök, hogy ezt vettem meg végül, és bátran ajánlom Mindenkinek!

Nektek meg van ez a fedőlakk? Ha igen, mik a tapasztalataitok? Használtok egyáltalán fedőlakkot? Ha igen, milyet és milyen gyakran, minden lakkozásnál, vagy csak azok alá, amik megfogják a körmöt? 

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

26 megjegyzés:

  1. tegnap vettem meg az első alap és fedőlakkomat egybe, most én azzal elvagyok és én is kíváncsian várom az eredményét! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, alap és fedő? Mi az, ha nem titok? :]

      Törlés
    2. essence studio nails allround talent. ;))

      Törlés
    3. De hülye vagyok, hát valamikor mostanában láttam, hogy megvetted... :D

      Törlés
  2. Nekem is kéne egy jó kis alaplakk, mert a pirosak megfogják a körmömet :( Még a fekete se csinál ilyet és eddig a piros se csinálta. Most hogy ilyen jókat írtál róla, be kell szereznem egyet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a kék és a zöld fogja meg legdurvábban, pedig a zöldről pl nem is hittem volna :D

      Törlés
  3. Én a BTGN alapról készülök írni majd, de még tesztelem... több hét mire igazán kiderül, mit tud egy alaplakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig hiszek neki, ha gáz van, azt úgyis megírom majd, de teljesen belezúgtam eddig :]

      Törlés
  4. Na ez most jól jött, pont alaplakkot (is) akarok venni :) Lehet, hogy elkerülte a figyelmemet, de milyen fedőlakkot használsz? Nekem sikerült nem rendesen visszatekerni a tetejét és nagyon csúnyán megadta magát a she lakkom :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig az essence quck dry fedőlakkot használtam, de most egy sima lovely átlátszó lakkot vettem csak, eddig az is szimpatikus. :]

      Törlés
  5. Nekem is megvan ez a barázdabillegető :D
    Én pont azért vettem meg, mert mattra szárad, és ha kenem fel a színes lakkot, olyan, mintha ott se lenne. Nem csúszik jobban, nem is tapad jobban az ecset. De én nagyon változást tartósságot tekintve nem vettem észre semmi extrát, de tényleg kitölt és megvéd az elszíneződéstől.

    De a btgn alapot többször használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és a BTGN-nel tartósabb? Vagy csak az szimpibb?

      Törlés
    2. tartósabbnak tűnik. De tervezem, hogy "versenyeztetem" őket. De majd csak szeptemberben, mert a körömkihívásnál jó, ha egy lakk max 48 órát a mancsomon van :D

      Törlés
    3. Na igen :D
      És így is raksz alájuk amúgy alapot? Mármint a kihívásnál.

      Törlés
  6. Na ezt beszerzem. Pont ilyenre van szuksegem, a fenyes alapot utalom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, ezért is kellett, mert a sima átlátszó lakk végül is a színezéstől megvédett, de utáltam arra lakkozni :D

      Törlés
  7. Éppen a múltkor nézegettem a Müllerben,de valamiért otthagytam. :$

    VálaszTörlés
  8. Csinálj már egy másik betütipust,ezt alig lehet olvasni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyrészt szerintem teljesen olvasható, másoknak sem okozott eddig gondot, másrészt meg talán normálisan is MEGKÉRHETNÉL, nem pedig így.

      Törlés
  9. Nekem is olyan lakkom van, ami alapozó -és fedőlakk is egyben. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni (Miss Sporty Nail Expert Manicure For Glossy nails). Már megvan egy ideje, nagyon szeretem, de lassan elfogy, úgyhogy lehet ez az essence lesz az új kiszemeltem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy a miss sportynak is van alaplakkja is :O
      bár pár miss sporty lakkban csalódtam, azóta nem is próbálkoztam :(

      Törlés
    2. én az ilyen 2in1 lakkokban nem hiszek, nekem is megvan ez a miss sporty, de én azt fedésre használom. most keresek másik alaplakkot. de nem tudom, h tetszik-e h mattra szárad :S

      Törlés
  10. Megvettem én is :) Ma ki is próbálom :3

    VálaszTörlés