2012. augusztus 28., kedd

essence Nude Glam (05) Toffee To Go

Sziasztok!

Mivel eléggé bemondta az unalmast a hőn szeretett Hazelnut Cream Pie lakkom, akartam helyette venni, de ugye nem tudtam, így jött velem Ő.

Bettinél már láthattátok, én is Nála jöttem rá, hogy tök szép ez a lakk. Itthon, a saját körmömön, többet nézegetve, nekem kicsit sárgásabb, mint kéne, de minél többet nézem, annál jobban tetszik.

2 rétegben ilyen:
Természetes fénynél

Vakuval
Sajnos ez így nekem nem volt elég. :(
Nem vállalhatatlan, de eléggé átlátszó még szerintem.

Így jött egy harmadik réteg is. Úgy már tényleg szép lett:
Természetes fénynél

Vakuval
Így már tényleg tetszik, de jobb lenne ha ezt két réteggel érném el.. Na mindegy, alap nélkül kentem fel, majd úgy is megpróbálkozom vele..

Aztán csak hogy ne legyen ennyire egyszerű, ment a gyűrűs ujjamra egy pillangó is:


A nyomdázáshoz az essence magnetics - 05 Pixie Dust! lakkot használtam.
Erre ment még egy réteg átlátszó lakk és kész is.

Hogy tetszik Nektek ez a lakk? Meg is van esetleg? Ha igen, mi a véleményetek róla?
Tetszenek a nude körmök Nektek?
És a pillangó? :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

20 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem. :)
    Általában 2 vastagabb rétegben viszem fel, és akkor nem csíkos, nem látszik át a körömvég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet, hogy ott a bibi, hogy az elsőt az nagyon nagyon vékonyan vittem fel? (nem tudom mért, valahogy még jó folyós volt :D)

      Törlés
  2. Háát, nekem a nude glam lakkokból csak a cotton candy tetszett, a többi valahogy nem jött be. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az annyira nem, a Hazelnut nagyon, de aztán végül ez is, de úgy alapból egyik sem rossz szerintem, én először kb fél órán keresztül ott forgattam őket, mert azért üvegben elég más szerintem a színük. :D

      Törlés
  3. Nagyon szeretem ezt a lakkot, mert ezt vettem mint első nude lakkomat és nem csalódtam benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet tényleg én bénáztam el :]
      Bár biztos, hogy lesz még szó róla :P

      Törlés
  4. nincs nude glam lakkom, de tervezek egyet-kettőt beszerezni.. :)
    a köröm nagyon szép lett! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Helyes ;] Akartam még, de nem volt, de nem baj, tegnap úgyis megkaptam Flórától a nyereményt :$ :]

      Törlés
  5. Én inkább a rózsaszínes nude lakkokat szeretem, amúgy is hófehérke vagyok :D De egyre inkább kezdek megbarátkozni a barnás árnyalatokkal. Ezt valamilyen aranycsillámos fedőlakkal még magamon is el tudnám képzelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azok olyan babásabbak, bár lakkokkal úgy vagyok, hogy van ami nagyon tetszik, aztán mégse, vagy nem tetszik, aztán bekattan valami, hogy na most ez tutira kell :]
      ezeket a kis barnás nude lakkokat meg azért szeretem, mert egyrészt bármikor bevethető szerintem, másrészt, ha mondjuk nincs időm 6-7 napig lakkozni, még mindig kevésbé feltűnő, mint egy erős szín ha esetleg kopik :]

      Törlés
  6. Nem is rossz. Nem voltam sose nagy nude lakk rajongó, de egyre jobban tetszenek. Bármivel fel lehet őket dobni, tök jó a pillangód :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye ugye :P
      Nekem most a Flory-tól nyert arany csillám bizergálja nagyon a kis agyam, hogy mennyire jól fog mutatni nude lakkon :P

      Törlés
  7. Nekem egyébként tetszik ha kicsit átlátszó, "zselés" hatású a nude lakk. Nem tudom elmagyarázni, de talán akkor olyan zselés, ha nincs benne külön látható pigment mintha festék lenne, hanem maga a lakk színes anyagában, ezáltal olyan egységesebb és áttetsző kicsit de azért színe is van. :D

    A toffee az nem ilyen zselés mert vannak benne látható részecskék, meg vékonyan felvíve csíkoz (míg a zselések nem) de rajtad ez a féligmeddig áttetsző hatás is tök jó lett és vállalható szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért mondom, hogy nem vállalhatatlan, de nekem nem az igazi :P

      Törlés
  8. Nekem nem nagyon jönnek be a nude lakkok :(, másokon tetszik, de magamon nem tudom elviselni, úgy mint a pirosat sem :D

    VálaszTörlés
  9. Szeretem a nude lakkokat.
    Eddig egy essence van az iced strawberry cream.
    Nagyon jó kis lakk szolíd,de a kisebb csillámok feldobják. :)
    Egyetlen bajom vele,hogy hamar elkenődik.
    A pillangó pedig aranyos és passzol a lakkhoz ügyi vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Mármint hogy kenődik el? Nem szárad meg rendesen vagy mi? :O

      Törlés
  10. Megszárad,de nagyon lassan és hiába várok még vele,ha hozzáérek valamihez pl. kilincs akkor az rögtön meglátszik rajta vagy elkenődik.
    Nem tudom mi lehet a baj. :(
    Tudsz valamit javasolni,ami segíthet??
    Fedőlakkot tegyek fel először??
    Köszi szépen a válaszod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes :S
      Nem tudom, talán valami lakkszárító sprayt kipróbálhatnál rá, hátha az kicsit meggyorsítaná a száradást :S

      Törlés
    2. Rendben.
      Köszi szépen. :)
      Lehet keresek ilyen lakkszárító sprayt.

      Törlés