2012. augusztus 21., kedd

essence eyeshadow brush

Sziasztok!

Múltkor vettem pár apróságot, most a két ecsetet mutatom be Nektek.

Kezdeném az essence szemre való ecsetével.



Az ára ha jól emlékszem, 3-400 Ft körül volt, ez szerintem nagyon baráti, és mivel az eddig vásárolt essence ecsetekkel eléggé meg voltam elégedve, gondoltam ennyiért megér egy próbát.
Ami nekem szimpi, hogy ilyen műanyag tokja van, én ezeket nem szoktam kidobni, hátha egyszer csak be kellene dobni őket (vagy másik ecsetet, ami belefér), akkor jól jöhet még.



Nekem elsőre elég szimpi volt, a smokey eyes ecsethez tudnám hasonlítani a szőrét, szerintem nem túl puha, de nem is túl kemény, hanem olyan pont jó. 



A szélén 1-2 kisebb szál kicsit kiáll, engem ez eddig nem zavart, de szerintem nem is fog. (Ha mégis, akkor meg levágom csak..)
Úgy komolyabban talán a legutóbbi Undressed sminknél vetettem be, és kicsit féltem, mert volt olyan, aki mondta hogy karistol, olyan aki azt mondta, túl kemény, de semmi ilyen gondom nem volt vele.

Összességében véve szerintem egyáltalán nem rossz, sőt. Olcsó, elérhető, könnyen beszerezhető, és szerintem annak aki most kezd el mélyebben elmerülni a sminkelés világában nagyon is megfelel. Én nem bántam meg, hogy megvettem, szerintem szeretni fogom.

Nektek megvan ez az ecset? Szeretitek az essence ecseteket? Ha még nincs, melyiket szeretnétek magatokénak tudni? (Már ha szeretnétek.)

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

24 megjegyzés:

  1. Pénteken vettem meg ezt az ecsetet, eddig egyszer használtam és én is teljesen meg vagyok vele elégedve. Bár ez az első ecsetem, úgyhogy nem is tudom máshoz viszonyítani :) :D A másik ecsetről nem írtál...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Múltkor vettem pár apróságot, most a két ecsetet mutatom be Nektek." Ezért írtam, hogy a másik ecsetről nem írtál :) De ma már olvastam róla is :)

      Törlés
  2. Nekem is megvan egy ideje, és én nagyon szeretem, mindig használnom. Épp elég festéket vesz fel, és nem bántja a szememet se.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, amióta megvan, azóta szerintem minden sminkelésnél előkerült :]

      Törlés
  3. Nekem is meg van, habár mosáskor elég sok színt eresztett, de szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez legyen a legnagyobb hibája :P

      Törlés
  4. Nekem is ereszti a színét, és szerintem sokkal karcolósabb meg keményebb mint a smokey ecset, amit imádok egyébként. Ez nekem nem nagyon jön be, ritkán használom. :S Bár egynek jó végül is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mikor vetted amúgy? Mert még arra gondoltam, hogy esetleg ha régebben, akkor azóta lehet hogy kicsit változtattak a szőrön.

      Törlés
    2. A smokey biztos nem változott, mert megjelenéskor is vettem egyet, meg 1-2 hete is és egyforma. Ezt is megjelenéskor vettem és nem olyan régi termék. Szerintem csak én vagyok kényes ezekre. :D

      Törlés
    3. Mármint úgy értettem, hogy ez változhatott, nem a smokey

      Törlés
    4. Hát nem hinném, hogy 3-4 hónap alatt újítottak volna rajta.

      Törlés
  5. nekem a smokey ecset van meg, azt nagyon szeretem. ezt azért nem vettem meg, mert már van ere a célra ecstem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is nagyon szeretem, de nem volt ilyen ecsetem, és nem akartam túl drágát venni, de nem bántam meg végül, hogy ezt vettem :]

      Törlés
  6. Én meg ezt akartam megvenni, és a véleményedet olvasva meg is fogom! :)
    Ez most nagyon hasznos volt számomra, köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért majd szólj, mennyire jött be :]

      Törlés
    2. Fogok...:)
      Meg írni is fogok róla, de ez még kicsit odébb lesz, mert most a suli kezdésre elég sok pénz ment/megy el (és még fog is...az év kezdés sose pénztárca kímélő).

      Törlés
  7. Én is pont szeretnék venni pár Essence ecsetet és fogok is! :D

    VálaszTörlés
  8. Még tavaly szereztem be ezt az ecsetet és azóta használom mondhatni elég gyakran.
    Azért vettem meg ilyen későn,mert van többféle ehhez hasonló ecsetem és nem volt rá szükségem,de úgy gondoltam jó lesz egy plusz darabnak +rövidebb a nyele,mint az előbb említetteknek.
    Azt gondoltam,hogy biztos olyan jó lesz,mint a smokey eyes ecset ami nagy kedvencem lett,de ennek a szőre nem annyira puha nem is kemény csak valahogy más engem mondjuk nem zavar.
    Összességében jó kis termék elégedett vagyok vele. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon megszerettem, ha sminkelek, nincs, hogy ne nyúlnék hozzá :]

      Törlés