2012. augusztus 11., szombat

Eheti sminkem

Sziasztok!

A héten nem volt túl sok kedvem bonyolítani a sminkelést, és akaratlanul is mind az öt nap ugyanazt készítettem el. Nagyon egyszerű, amolyan délelőttös műszakos, meleg idős, semmi extra. De gondoltam azért megmutatom Nektek, én egészen megszerettem.




Tényleg semmi extra, semmi csicsa, de vannak ilyen napok, főleg a reggeli rohanás miatt általában, amikor se időm se ingerem félkómásan többre.

Amit használtam:
- Nivea Makeup Starter
- Garnier BB Krém
- Szokásos essence a szemöldökömre
- Lovely pirosító
- essence Smokey Eyes szempillaspirál
- Avon CT fekete szmceruza
- Avon szemhéjpúderduó - sain delxe - teal appeal -világsabb
- essence szemhéjpúder - dance all night

Ti is szoktatok így lenni néha, hogy a lehető legegyszerűbben intézitek el a sminkelést?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hétvégét!

10 megjegyzés:

  1. Én nagyon uncsin sminkelek, mindennap ugyanaz, szinte. Max azt váltogatom, hogy melyik palettából használom a bőrszínt meg a barnát, attól függően hogy selymes fényt akarok vagy sem. :D
    Bulikkor szoktam színeket használni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondjuk azt szeretem, amikor a lakkomhoz passzinthatom a sminket :P

      Törlés
  2. Nem vagy egyedül ezzel. Gyors sminknek indul, majd bő egy hétig ugyan az a smink. Néha nekem sincs kedvem semmi máshoz, csak valami emberi kinézetet "felkapni" az arcomra, és go meló.
    Ettől függetlenül, nekem tetszik ez (illetve akkor ezek szerint az egész heti) sminked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ilyenkor mindig megnyugszom, hogy nem csak én vagyok így :P

      Törlés
  3. Nekem is ez az alapsminkem, csak feljebb viszem a színt kicsit. Általában ilyenkor csak 1 színt használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is mondták többen is, hogy úgy is jól áll, van akinek jobban is tetszett, de így ha csak melózni megyek, valamiért komfortosabb így simán, nem feljebb víve a sötétebb szín, valami kis halvány bőrszínnel :]

      Törlés
  4. Én az elmúlt pár hétben csak korrektort, szempillaspirált, kevés pirosítót és púdert használok. Ennyihez érzek késztetést :D Inkább a lakkokkal vagyok el :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pont azokkal nem volt annyira kedvem pepecselni, vagy legalábbis nem túl extrás dolgokhoz :D

      Törlés
  5. Szép ez a múlt heti sminked.
    Egyszerű,de mégis szívesen viseli az ember. :)
    Én is szoktam így lenni a nagy melegben,hogy a legkevesebb és legegyszerűbb sminket teszem fel.
    Az utóbbi hetekben csak bézs csillogós szemhéjpúdert,korrektort, szempillaspirált tettem fel+ ajakápolót.
    Ennyi bőven elég is a nagy melegben.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm :]
    Sajnos általában ennyinél nem tudok megállni, legalább ki kell húzzam a szemem :]

    VálaszTörlés