2012. augusztus 23., csütörtök

DIY-bay

Sziasztok!

A fura név abból jött, hogy az e-bay-en rendelt párducmintás gyűrűm úgy érkezett meg, hogy el volt deformálva (ez nyilván nem az eladó hibája), de meg tudtuk csinálni, ezen nem is akadtam ki.  A "kő" (maga a minta) is kiesett, seráfütyi, pillanatragasztó... Aha, de még csak a minta sem az... (EZ viszont az eladó bűne..)

Szóval a lényeg, én ilyen mintát rendeltem:

És ezt kaptam:
Biztosan akadnak, aki erre azt mondaná, hogy "a párducminta az csak párducminta, nem mindegy?!', de nem, nekem nem mindegy, mert az igazi párducminta számomra az előbbi képen látható, nekem csak olyan párducos dolgaim vannak, és a nyakláncom is olyan ugyebár...

Ő lenne az:

Ilyen lett volna összerakva:
... de nem tetszett.

És jött az ötlet, hogy hát nagy cucc, megpróbálom körömlakklemosóval lemosni a festéket, maga a sárga le is jött, de a fekete nem. És akkor jött a megvilágosodás.
Van nekem egy tök jó fülbevalóm, hát legyen egy olyan gyűrűm is.

És így született meg Ő:



Tetszik a végeredmény, de nagyon sajnálom, hogy nem azt a  mintát kaptam, amit kértem, nem tudom, hogy bepróbálkozzak- e vele még egyszer.

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Reklamáltál? Írni kell az eladónak, és visszakapod az árát... már persze ha olyan fajtától rendeltél, ahol a garancia így működik. Én mindig csak olyantól rendelek, akik alul írja a garanciális résznél, hogy ha bármi van, visszafizeti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt még nem én rendeltem, hanem sógorom, nem is kérte el az árát sem, nem akarom csesztetni még ezzel is, majd rendelek egy olyat, amit akartam :]

      Törlés
    2. nekem van egy épp ilyenem, mint amit Te szeretnél. Kéred?

      Törlés
    3. Kb. 1x volt rajtam fél napot. :D

      Törlés
    4. Komoly? :O
      Hát milyen szívtelen vagy, hogy nem szereted :DD
      Ha nem is áll szándékodban hordani, akkor elfogadom, mert itt jó helye lenne :$ :]

      Törlés
    5. okés, akkor küldd el a címed, mert már nincs meg, és akkor holnap vagy hétfőn feladom.:)

      Törlés
  2. Nekem igy sokkal jobban tetszik! Mondjuk nemnis vagyok oda a leopardmintaert :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én szeretem, de nem ezt a fajtáját :D

      Törlés
  3. nekem is jobban bejön, tök különleges:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legalább megnyugodhatok, hogy jól sült el :D

      Törlés
  4. Jó lett nagyon. Mindenesetre bosszantó, hogy nem azt a mintát kaptad, amit kértél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, de úgyis akartam ilyesmit rendelni, erre a célra. Így legalább meg van oldva.. :D

      Törlés
  5. Nekem jobban tetszik az ami érkezett annál amit akartál, de még jobban tetszik az amit csináltál belőle. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt nem szeretem :(
      Mondjuk nekem is rohadtul tetszik a végeredmény.. :D

      Törlés
    2. Nekem ez a pelyhes sokkal jobban bejön ilyen üvegékszereken, mint körmön. :D

      Törlés
    3. Nekem mindenhogy szerelem :D

      Törlés
  6. Nagyon felturbóztad! Ilyen nekem is kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Könnyen megoldhatod Te is akár. :]

      Törlés
  7. nekem jobban tetszik a végeredmény mint amilyen a rendelés lett volna :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      De szerencsére meglesz a párducos is :P

      Törlés
  8. Jajj ez olyan rossz lehet, nekem szerencsére ugyanolyan jött eddig, mint amit rendeltem dolgokat. De végülis minden jó, ha jó a vége! (1. kommentelő:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bosszantó, de végül tényleg jó lett a vége :]

      Törlés