2012. augusztus 5., vasárnap

Cseresznyés Carmex - TESZT

Sziasztok!

Kérésre erről is írok, egyébként ajándékba kaptam, és nem is tudom, hogy Magyarországon valahol lehet-e kapni ezt a változatot, én eddig csak a simából láttam stiftes és tubusos kiszerelést.


Kézbe véve maga a tégely kicsinek tűnik, de használat közben nem kelti már azt az érzést, hogy nincs benne elég anyag. A csomagolása nm sok extra, fehér műanyag alj, sárga fémes tetővel, amin feliratok vannak, és egy kis cseresznye. A tető oldalára vannak írva az összetevők, nekem ez mondjuk jobban tetszik a nagy fehért papíroknál...


"It soothes.
It relieves.
It moisturises."

Magyarul: enyhít, csillapít, hidratál. Ezen kívül SPF 15 jelzés is van a tetőn, ez ilyen kis aranyos napocskában van, illetve a webcímük is megtalálható a tető alján.




Maga az anyag ilyen kicsit sárgás színű, viaszos állagú, kicsit olyasmi számomra az állaga, mint a wax, én kisujjal szoktam a számat bekenni vele, ami tök jó addig, amíg beleér az ujjam. Amit mindenképp megemlítenék, hogy kicsit macera ez a tégelyes téma, mert vagy tiszta ujjal vagy ecsettel lehet ugye felvinni, meg vigyázni kell hogy ne koszolódjon, stb. Tehát mindenképp azt mondom, hogy tubusos vagy stiftes kiszerelésben praktikusabb, mert azt csak előkapjuk, bekenjük a szánkat, és tehetjük is el, még csak olyan se lesz a kezünk.

És akkor a teljesítménye. Én általában rúzs alá is ezt használom, de van hogy csak úgy rám jön, hogy bekenjem a számat, ez úgy néz ki, hogy bekenem, és kb. fél percen belül tök jól lehűti a számat, ami eleinte fura volt, de meg lehet szokni, és a nyári melegben kifejezetten jól tud esni az embernek.
Az illata ugyebár cseresznyés, amit felkenés után is lehet érezni egy ideig minimálisan, de pl. rúzsozás után abszolút nem is szoktam már érezni az illatát. Ilyenkorra el szokott múlni a hűsítő hatása is.

Olyan 2-3 órát mondanék, hogy kibír, rúzs alá pedig szerintem az egyik legjobb választás, illetve magában is jó, ha valaki nm használ rúzst, nem ad színt a szájnak, csak egy kis fényt, nem ragad, kellemes viselet, és jól hidratál, szerencsére nem szokott vészesen cserepes lenni a szám, így a kevésbé bajos szájhoz mérten tudok csak nyilatkozni erről.

Az ára 1,5-2 font körül van ha jól tudom, ami 600-700 Ft, de itthon a simát szoktam 900-1000 környékén látni.

Nektek van Carmex ajakápolótok? Ha igen, milyen? Szeretitek? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, este még jövök egy különlegesebb bejegyzéssel, remélem várjátok! :]

14 megjegyzés:

  1. Nem szeretem az ilyen belenyúlós ajakápolókat.
    Mondjuk, szerencsére már hónapok óta nem is kell használnom, majd csak megint télen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tény, hogy higiénikusabb a "nembelenyúlós", bár nálam sokat nem oszt nem szoroz, mert még sminkelés közben is megmosom kb 3-4× a kezem. :D

      Törlés
  2. Én csak azért váltam meg tőle, mert utálom az ilyen műmeggyes/cseresznyés dolgokat. Egyébként ez a kedvenc ajakápolóm, csak a natúr verziója. Tényleg praktikusabb és higiénikusabb a stiftes, de én a tubusost vettem legutóbb, mert abban több van, de ugyanannyiba kerül. :D Melegben nekem ez alapfelszerelés. :D

    Egyébként azt hiszem a tubusos az nem fényvédős, de a stiftes igen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem műcseresznyés, olyan pez-es az illata :D
      Igen, ezt néztem én is, hogy a tubusos nem fényvédős.

      Törlés
    2. Meggyből/cseresznyéből én csak az igazit bírom. :D Érdekes másnál nem zavar, de meggynél igen.

      Törlés
  3. Még soha nem volt Carmex ajakápolóm, de már annyi jót olvastam róla, hogy a téli hónapokra beszerzek egyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképp érdemes kipróbálni :]

      Törlés
  4. Nekem sem volt még Carmexem, és nem kedvelem a belenyúlós ajakcuccokat, de ajándékba elfogadnám. Imádom a csomagolását, cseresznyés <3, és úgyis doboz mániás vagyok: papír, bádog, műanyag, nagy kicsi, minden jöhet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony. Van mindenféle dobozom. És mindig örülök egy jópofa doboznak :D

      Törlés
  5. Engem nem érdekel, ha valamibe bele kell nyúlkálni, az már inkább, hogy miért annyira drága ez a carmex, amikor az összetevői alapján olcsóbbra számítanék. Nem is vettem még sosem, igaz, hogy megfordult a fejemben, de csak azért, mert én fémdobozokat gyűjtök, főleg kicsiket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a kinti árak teljesen reálisak, csak itthon kerül ennyire sokba :S

      Törlés
  6. reméltem ha már cseris, akkor pirosas/rózsaszínes lesz :D nekem bejött a Carmex, mint ajakápoló, de találtam olcsóbbat ugyanilyen hatással :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem bánom, nem nagyon szeretem, ha színezett az ajakápoló, bár a Dr. Pepper ajakápolóm pirosas, de nem fogja be pirosra a számat :P

      Törlés