2012. augusztus 1., szerda

Catrice Ultimate Shine - 110 - Shy Flamingo rúzs - TESZT

Sziasztok!

A keddi csalódás után végül szerdán is bementem a Rossmannba, és a múltkor kinézett rúzst megvettem.
Három darab volt még belőle, ebből kettő összetapizva, egy érintetlenül, 600 Ft-ért. Így utóbbi jött velem.


A csomagolása egyszínű, fémes ezüst, szürke Catrice felirattal, és a szokásos "szép" fehér címkével:


Az alján található a szám és a név egy hasonló színű alapon, mint maga a rúzs:

Hagyományos, kicsavarós tokban van, levehető kupakkal:

3,5 gramm terméket tartalmaz:

A kézfejemen természetes fénynél:

A kézfejemen vakuval:

A MUA - Shade 7 mellett természetes fénynél:

A MUA - Shade 7 mellett vakuval:

A számon természetes fénynél:

A számon vakuval:

Nagyon tetszett a színe, aztán hirtelen azt hittem, hogy ugyanolyan, mint a MUA 7-es árnyalata, ezért is hasonlítottam össze őket így egymás mellett. Ez kicsit erősebb, korallosabb, ezüstös, fémesebb csillámokkal.

A tartósságáról pedig annyit, hogy felkentem, és másfél óra után, úgy, hogy ittam és cigiztem is, teljesen a helyén maradt, egy leheletnyit kopott csak meg, de nem volt csúnya, nem volt feltűnő, szóval hozza a Catrice rúzsoktól megszokott minőséget, tartósságot.

Szerintem 600 Ft-ot nagyon megér, 1150-ért nem vettem volna meg, így nagyon jól jött ez az akció, egyáltalán nem bánom, hogy megvettem. Egyébként ez jobban tetszett, mint a szerdán említett rúzs, amit végül nem vettem meg teljes áron.

Nektek hogy tetszik? Megvan ez a rúzs? Milyen Catrice rúzsaitok vannak? Milyen rúzsokat viseltek szívesen?

Köszönöm a figyelmet! További kellemes napot Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Megőrülök ezért a színért:) Catrice rúzsom még nincs, de dolgozom az ügyön!:) Van egy korallszínű Avon rúzsom, ami inkább egy alkalmi árnyalat, matt, hétköznapra nem szeretem. Egyébként hajrá élénk színek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez még úgy hordható számomra hétköznapra is, de valamiért hiába tetszik pl. az élénkebb rózsaszín, úgy utcára nem mertem még bevállalni :(

      Törlés
    2. Én amikor először raktam fel élénk rózsaszínt (Avon SS Ravishing Rose), lehajtott fejjel mentem az utcán.. aztán egy csaj megjegyezte a boltban, hogy milyen jól áll. Na azóta merem hordani.

      Törlés
    3. Valószínűleg az én sorsom is a lehajtott fej lenne :D

      Törlés
  2. Nem rossz, de én nem használnám, mert nagyon nem állnak jól a kicsit is élénkebb színek a számon. :S Ebből kifolyólag a lehető legnatúrabb rúzsokat, és a szinte áttetsző hatású szájfényeket használom.

    Hehe neked is volt pont a Catrice-szal ilyen parád hogy már van ugyanilyen rúzsod. :DD Csak te akkor jobban jártál mint én, nekem az állagát leszámítva sikerült ugyanolyat vennem. :D

    Amúgy néztem én is az akciós rúzsokat, nekem nem volt kedvemre való, de egy szájfényt vettem amire semmi szükségem nem volt. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem valami kis erősebb, legalább szájfény neked is jól állna.
      Jaja, ezek a Catrice-ek már csak ilyenek :D megrémítik az embert :D

      Törlés
  3. Jó színe van.
    Jól állnak neked az ilyen színek. :)
    A korallos felsődhöz szerintem jól menne. :)
    Nekem sincsen még Catrice rúzsom.
    Egyszer majd szeretnék egy The Nuder The Better catrice rúzst.
    Két kedvenc rúzsom van most az Avontól a Peach Silk és a Never so nude.
    Mindkettőt csak ajánlani tudom tartósak,visszafogott,de mégis szép színek, bármilyen sminkhez,ruhához passzol és nem vészes az áruk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A hétfői sminkben abban a felsőben voltam, ezzel a rúzzsal :P
      A Never So Nude is tetszik nagyon, de nem az igazi még az sem, bár attól tartok megfizethető nem is lesz nekem, amire vágyom :D

      Törlés
    2. Igen olvastam is a hétfői bejegyzésed,de nem figyeltem fel a rúzsodra.
      Pedig nagyon jól passzol a sminkeddel, tettszik. :)
      Milyen színű rúzst szeretnél??

      Törlés
    3. Sima matt testszínt, csillámmentes, gyöngyházfény nélküli, olyat ami nagyon tetszik csak elég húzós áron láttam, így maradt a The Nuder The Better :]

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nem is értem egyébként, hogy eddig mért nem szúrta ki a szemem.. :P

      Törlés
  5. Már akartam írni ide, de most írtam meg a bejegyzésem, ugyanerről. Terveztem már korábban is, de csak most jutottam el idáig.
    Megemlítettem benne a te bejegyzésed is, nem szeretném ha koppintásnak vennéd, és nekem a célom, hogy másokkal osszam meg a véleményem, így a te véleményed is pluszként segíthet másoknak dönteni. :) Remélem nem baj.

    http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/08/beauty-catrice-us-110-shy-flamingo-ruzs.html

    Itt a link hozzá.

    Egyébként nagyon szép színe van. :) És szerintem neked is jól áll. :)

    VálaszTörlés