2012. augusztus 14., kedd

Catrice Revoltaire Velvet Matt Lip Colour rúzs - Nude Alarm - TESZT

Sziasztok!

Igen, tudom, nem új termék, de mivel számomra új, megosztom Veletek a véleményemet róla, aki meg unja a 4212. véleményt, az nem olvassa el. :]

Valamiért a Revoltaire rúzsokat élőben meg sem néztem, aztán utólag meg fogtam a fejem, hogy bakker pedig ez úgy tetszik, de nm volt már kint egy darab sem.
Pénteken pedig örültem, mint majom a farkának, mert 750 Ft-ért jutottam hozzá egy tapi-mentes darabhoz, amennyit még szívesebben is fizettem ki érte, mint a rendes árat.

A külseje nekem iszonyatosan tetszett az egész kollekciónak, de csak emiatt azért nem vennék meg egy terméket, ez csak egy plusz számomra, ha még a csomagolása is tetszetős.

Ilyen sötét fémes színű a csomagolása, kicsit világosabb mintával:
Természetes fénynél

Vakuval
Az alján egy a rúzs színéhez hasonló matrica található, amin szerepel a kollekció és a rúzs megnevezése és száma:
Természetes fénynél

Vakuval

Amint a neve is elárulja, egy matt, nude rúzsról van szó.

A kupakot levéve ilyen:
Természetes fénynél
Vakuval
Kitekerve, ekkora:
Természetes fénynél

Vakuval
Ami nekem kifejezetten tetszik, hogy nem annyira hegyes, mint a sima Catrice rúzsok (mint pl EZ):

A kézfejemen ilyen a színe:
Természetes fénynél
Vakuval

És a számon:
Természetes fénynél


Vakuval
A képek készülése előtt nem használtam ajakápolót, kicsit ki volt száradva a szám, és ez bár alapból nem lett volna feltűnő annyira, azért közelről szerintem eléggé látszik. Hidratálni nem hidratál, de szerintem ez a matt rúzsok többségére igaz, viszont azt sem vettem észre, hogy szárítana.

A színe pedig már majdnem pont olyan, amit végül is eddig is kerestem, így kompromisszumot kötöttem magammal, ennyi pénzért ez jó lesz, mert amennyiért láttam, amilyet akarok, annyit nem adok ki érte. :]

És a tartóssága, itthon szoktam eleinte tesztelgetni, mennyit bírnak a rúzsok, és azt kell mondjam, hogy kb annyit bír, a The Nuder The Better, 1-1,5 órát, bár ennél még kevésbé látványos a kopás.

Összességében véve nem bántam meg, lehetne tartósabb is, de az árát részemről megérte.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a nude rúzsokkal? És a Catrice rúzsokkal? Van? Ha igen, melyik a kedvencetek? Ha nem, szeretnétek, milyet?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó éjszakát kívánok! 

24 megjegyzés:

  1. Catrice rúzsom nincs,de ki szeretném próbálni, csak nem leltem olyan árnyalatot, ami tetszene/illene hozzám...ennek szép a színe, viszont nekem túl halvány...én jobban szeretem az erős rúzsokat (piros, bordó, vörös, pink, lila esetenként fekete, vagy a sötétebb barnákat), van néhány világos rúzsom is, azokat ajándékba kaptam, de igazi nude rúzsom csak egy van...és nem túl gyakori, hogy használom...inkább egy erősebb szájfényt viselek...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fekete az pont volt (van?) akciózva nekik, meg azért van pár erősebb is, ami bár szerintem szép, nem nagyon merem bevállalni, leginkább ugye a dohányzás miatt, ezek a kis világosabban eddig olyan szépen egyenletes fakulnak, aztán kopnak, de pl egy vörös vagy sötétbarna csúnyább lenne gondolom, meg nekem félelmem lenne, hogy esetleg elkenem, és úgy nézek ki mint egy ovis.. :D

      Törlés
    2. Hát igen, mondjuk a barna még nem is annyira gáz, mert szépen kifakul, de pl egy vörösről ezt nem lehet elmondani (legalábbis az enyémekről nem-sajnos)...de vannak nagyon tartós rúzsaim, amiket lemosásnál se könnyű leszedni...azok szépen fent maradnak általában, ha kopnak se feltűnően, csak kicsit, és egyenletesen...

      Törlés
    3. Van egy vörös rúzsom, de szerintem azt talán 3×ha használtam, annyira szép, de annyira maszatol, úgy, hogy még csak rá sem nézek, de már fülig olyan vagyok kb.. :D

      Törlés
    4. Ohh...az nem jó... :/
      De amúgy ha szép a színe nem tartós, ha tartós nem jó az árnyalat...így szokott ez lenni...(de nem mindig csak rúzsban én jártam így körömlakkal is) :/

      Törlés
    5. Na igen... :D Ez olyan mint a ruháknál ahogy szoktam járni, ha jó a méret, nem tetszik vagy nem áll jól, ha tetszik, nincs méret. :D (természetesen csak akkor, amikor eget rengető szükség van rá, ha elmegyek hogy most SEMMIT nem veszek, akkor mindenből van a méretemben.. :D)

      Törlés
    6. Na igen...így is ismerős a helyzet...:D

      Törlés
  2. Vártam a képeket a posztodban + a tapasztalatodat onnantól,hogy "kitekerve ekkora" tettszett a rúzs,de feltéve látszik,hogy van valami arany csillogása,színe és ez nem tettszik benne.
    Majd még meglátom milyen a sminkjeiddel. :)
    Valószínű nem fogom megvenni.
    Nincsen még Catrice rúzsom a The nuder the better ami neked is van az nagyon tettszik,majd egyszer beszerzek belőle. :)

    Két nude rúzsom van az avontól nagyon szeretem őket. :)
    Mindkettő barackos árnyalat csak az egyik szájfényként hat feltéve.
    Never so nude és Peach glaze a nevük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked viszont jól áll, szerintem szeretni fogod. :)

      Törlés
    2. Remélem sminkkel is jól fog állni, élőben viszont nem látszik ez a kis csillogás, ami a vakus képeken, de még magában a rúzsban sem annyira.
      Az a két rúzs, ami Neked van, azokkal is szemeztem, de valamiért mindig inkább élőben látott rúzsokat vettem, vagy rengeteg swatch nézés után. :]
      Nem felejtettem el egyébként a sminkeket sem, amiket kértél, remélhetőleg most a héten legalább erre lesz időm. :]

      Törlés
    3. Igen én is így vagyok a választással.
      Sok véleményt,swatch-ot elolvastam és megnéztem meg élőben is az Avon irodában miután kiválasztottam őket. :)
      Az Avon iroda Veszprémben van majdnem a vásárcsarnokkal szemben van egy zöld épület és ott van bent az iroda.
      A Hotel felőli oldalon is van egy bejárata + a vásárcsarnok felől is.
      Ott meg tudod nézni amiket szeretnél,érdekelnek a katalógusból és azt hiszem vásárolni is lehet. :)
      Oké köszi szépen. :)
      Én el is felejtettem. :D
      Örülök, hogy nem látszik ez a csillogás a rúzsban várom,hogy teljesít sminkekben. :)

      Törlés
    4. Basszus, tényleg... Tudtam, de még sosem jutottam el odáig, hogy el is menjek, és ezért mindig elfelejtem... :D
      Na most már akkor meg kéne ejtenem valamikor. (bár lehet nem járna jól a tárcám.. :D)

      Törlés
    5. Lehet. :)
      Gondoltam szólok, hát ha nem tudtad,hogy van és ott tényleg elég sok mindent meg lehet nézni,szaglászni,kipróbálni. :)
      Katalógust is lehet venni.
      Abban nem vagyok 100%-ig biztos,hogy lehet termékeket is vásárolni,de úgy rémlik.

      Avon iroda nyitvatartás:

      SZERDA 9,10 TŐL 13:30-IG
      PÉNTEK 9,10 TŐL 16:30-IG (A pénteki zárás időpontjában nem vagyok biztos.)

      Az iroda ajtaján kiírva megtalálod!

      Remélem tudtam segíteni. :)

      Törlés
  3. Egyszerűen imádom ezt a rúzst :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép a színe :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Annyira, de annyira örülök, hogy anno a két Revoltaire lakkot elhoztam, hogy nagyon. :D Jó kis TE volt ez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még a zöld szemhéjpúderes palettát sajnálom, de hát na.. :P
      Egyébként nem is értem Veszprémben hogy van ez a Rossmannál, hogy olyankor kerülnek leárazott cuccként a dolgok, mikor már szinte feledésbe mertül, hogy létezett olyan.. :D

      Törlés
  6. Szép csomagolás, tökéletes nude szín *-*

    VálaszTörlés
  7. Én is pont ma szereztem be egyet, de én egyáltalán nem is láttam ezeket az állványokon, kár, pedig biztos jók voltak :( DE ennek az egynek is nagyon örülök :))

    VálaszTörlés