2012. augusztus 13., hétfő

Avon nailwear pro - Chocolate Deluxe

Sziasztok!

Ezt a körömlakkot ajándékba kaptam és bár nagyon szép, mivel eddig túl sok rosszat hallottam az "új" Avonos lakkokról, és még nagyon drágálltam is, sosem vettem volna magamnak.

Üvegben, vakuval ilyen:

Üvegben, vaku nélkül, természetes fénynél pedig ilyen:

Nagyon tetszett az üvegben, a kupakkal és az üveggel sincs különösebb gondom, sőt, még az ecsettel sem, de mivel már megnézve is nagyon átlátszónak, már-már túl hígnak tűnt.Pont emiatt nem fűztem túl nagy reményeket, többen is mondták, hogy kell a 3 réteg, amit ugye én gyűlölök, de már nagyon ki akartam próbálni.
Nos, pont emiatt nem is csalódtam olyan nagyot.

1 rétegben, természetes fénynél:

Akárki akármit mond nekem, amikor látom, hogy egy rétegben ilyen egy lakk, már tudom, hogy nem lesz elég a kettő, ami rendesen el is veszi a kedvem, főleg, hogy azért nem szárad túl gyorsan.

2 rétegben, természetes fénynél:

Itt egész tűrhetően néz ki, de élőben jobban átlátszott, ez vakuval látszik is...

2 rétegben, vakuval:

Egyáltalán nem győződtem meg, kicsit puffogtam, majd a harmadik réteget is felkentem.

3 rétegben, természetes fénynél:

3 rétegben, vakuval:

3 rétegben a színe már nagyon tetszik, viszont a 3. réteg nagyon lassan száradt csak, ezért ne haragudjatok, hogy a körömágyamról nem szedtem le a festéket, de csak a képek erejéig volt a körmömön, lemostam utána az egészet, mivel szépen bele is nyúltam a másik kezemen, azt meg nem bírom elviselni.

Összességében véve, tudom, ajándék lónak ne nézzem a fogát, de első nekifutásra kicsit elvette a kedvem, persze ez nem azt jelenti, hogy nem fogom használni, csak maximum ha ráérősebben kenegethetem, illetve várhatom, hogy száradjon meg kopogósra az egész.
Az árát viszont mindenképp sokallom ezeknek a lakkoknak, hiszen majdnem 1400 Ft darabjuk normál áron, igaz, egyre többet látom őket leakciózva, de 6-700 Ft-ért is vehetek két másikat, amit élőben megnézhetek.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a 3 réteg-témával? Csak engem zavar ennyire, ha nem elég két réteg?
És hogy álltok az Avonos lakkokkal? Van? Szeretitek? Ha igen, ha nem, miért?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

29 megjegyzés:

  1. Én egy rózsaszín lakkot vettem tőlük és az is ugyan ez, de meglehet hogy még a harmadik réteg is átlátszott, nem emlékszem mert max kétszer próbálkoztam vele:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(
      Én még arra gondoltam, hogy esetleg egy erősebben fedő lakkra rákenni 1 rétegben ezt.

      Törlés
  2. Régebben nekem is voltak ilyen rettentő élményeim a sötét Avon lakokkal! Most vettem egy Coral Reef és egy Sea Breeze lakkot, ezek jobbnak tűnnek, de azt hiszem ilyen sötéteket nem próbálok én sem.
    A 3 réteghez nekem sem szokott türelmem lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a Coral Reef teljesen jó két rétegben? Mert az nagyon tetszik, de pont emiatt nem mertem rendelni. Régen volt egy sötét lila, azt hiszem talán Decadence volt a neve, azt imádtam, meseszép volt 2 rétegben, de azt ki is fogyasztottam. (még a régi, gömbölyűbb üveges)

      Törlés
    2. Épp most kentem fel, holnap lefotózom (bár a lábamra került, emiatt meggondolandó, hogy kikerüljön-e a blogra :-)
      Eddig tetszik, de majd holnap még megvizsgálom természetes fényben :-)

      Törlés
  3. Szerencsére nekem nincs Avonos lakkom. Nekem drága, 300 ft-nál többet nem vagyok hajlandó kifizetni egy lakkért. És nekem az összes 2 rétegben max szépen fed. :)
    Azok után, amit írtatok tuti, hogy sem a közel, sem a távoli jövőben nem veszek ilyen lakkot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem egyébként, mi volt a "bajuk" a régi lakkokkal, de az tuti, hogy valami változott az összetételében is...

      Törlés
  4. van Avonosom, abból is 3 kell :DD ://
    viszont van még 2 másik Avonom, ami őszi/téli szín, azok majd csak akkor kerülnek a körmeimre, azokról nem nyilatkozom, szóval nálam még nincs leírva az Avon. :)
    a 3 réteges kérdés: ha nagyon tetszik a szín elviselem! :DDD :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, én is van, hogy bosszankodva, de mégis csak megcsinálom 3 rétegben is, de hát na, nekem a lakkozás elvileg relaxáló.. :D

      Törlés
  5. A mostani Avon lakkok már nem olyanok, mint a régiek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem. :(
      Pedig azokat tényleg szerettem, azt hiszem ott kezdődött a gyűjtögetésem is.. :]

      Törlés
    2. A régiek tök jól fedtek, gyorsabban száradtak és még mostanra sem sűrűsödtek be.

      Törlés
    3. Nekem is még van egy túlélő, amit nm használtam el teljesen, van már vagy 4 éves, és semmi, de mondom, semmi baja, nem sűrű, ugyanolyan mint új korában, és néha még 1 rétegben is egész szép.

      Törlés
  6. Én is csalódtam az Avon lakkokban. Most próbálkoztam velük először, mert megtetszettek a színek. Nekem is a Coral Reef és a Sea Breeze van meg, amit rendeltél nekem ugye. Igazából mind a kettő jól fed 2 rétegben, inkább az lepett meg hogy mind színre, mind állagra olyan kis vizesek és harmatgyengék. Én ilyen vibráló színektől több intenzitást várok és nagyon idegesít az állaga, hogy ennyire folyik és harmatos. Ennek ellenére tényleg nem vészes a 2 réteg ezekből a színekből, bár én a második réteget általában "jól megeresztem" és kicsit vastagabban viszem fel. A tartóssága viszont bejön, ugyanis elfogyott a fedő lakkom és egyáltalán nem pattogott fel. Kb. egy hétig bírta, utána kezdett kicsit lejönni de nem volt vészes.
    De összeségében véve nem éri meg a pénzét, így féláron is úgy vagyok vele hogy nem vesztettem vele nagyot, de többet nem hinném hogy rendelek. Maradok OPI náci életem végéig =)
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, azért a katalógusban elég szépre meg vannak csinálva a színek, de ahogy Te is mondtad, hogy "vizesek", nem mertem ezt így, mert azt hittem ez csak az én berögződésem.. :D
      Meg az a baj, hogy akkor ezek szerint nem csak 1-1 színnél, hanem mindnél ez lett.. :(

      Törlés
  7. Nekem nincs még új Avon lakkom, de a Coral Reef-fel én is nagyon szemezek, főleg mióta láttam élőben unokatesóm körmein. Nagyon szép :) A régiek közül decadence-m, midnight plum-om volt, és még van egy kis charmed rose-om. Mindhármat nagyon szeretem/szerettem, soha ne volt gondom velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A midnight plum is meg volt nekem is, az is annyira szép volt :]

      Törlés
  8. Nekem van egy pár avonos lakkom, (kb 7-8) de nincs velük bajom. Eddig 2 réteg mindig elég volt, és gyorsan száradnak. sőt a piros Avonos gyorsabban szárad, mint a hasonló árnyalatú essence lakkom (az 1. napi kihívásnál, essence lakkal kezdtem, aztán a második manikűrt már Avonnal csináltam, mert már elment a kedvem mindentől, és az Avont két rétegben felkenem, megszárad és csá. Mondjuk eddig csak a két piros lakkot versenyeztettem egymással.:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezzel adtál egy ötletet magadnak, és lakkverseny lesz? :P

      Törlés
    2. végülis a kék essence és avon is hasonló, van egy pink avonom, meg egy pink catrice.... a catrice az ér? :D

      Törlés
  9. Nekem van olyan Avon lakkom amiből 4 réteg a minimum... pedig olyan szép színű lakkjaik vannak az Avonnak, kitalálhatnának már valamit, ha már nem is olcsóak annyira , hogy elég legyen a két réteg is belőle ! Ennek is elég gyengus a fedése úgy látom.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát a tököm szórakozna négy réteggel... :D
      3 is csak nagyon ritkán, ha nagyon nagyon tetszik...
      Mondjuk volt egy Aden lakkom, világoskék, ami annyira tetszett,de 4 rétegben is (természetesen csak egy ujjamon voltam hajlandó kísérletezni) olyan volt, mint más lakk egy rétegben, azt ott úgy feladtam.. :D

      Törlés
  10. Nekem is van jó pár Avonos lakkom (mily meglepő :]), nekem nincs bajom velük és ezt nem elfogultságból mondom, én a vevőimnek is megmondom, hogy ne vegyenek meg valamit, mert szerintem sz@r (:$). Eddig 2vel volt gondom, a Romance 2 napot se bírt ki nálam és a Pastel Pink ami hasonló a leírtakhoz ... khm 3 réteg. A többiből elég 2 réteg és nekem gyorsan száradnak, pont ezt szeretem bennük, nincs is időm belenyúlni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, néha egyébként gondolkozom, hogy talán velem van a baj... :D

      Törlés
  11. Nincsen Avonos lakkom, de szerintem a közel jövőben nem is lesz :D A barna lakkokat valamiért nem annyira kedvelem, ez üvegben gyönyörű, 3 rétegben is príma, de én sem vagyok hajlandó ennyit szenvedni valamivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rám így időszakosan rám tör a barna-mánia, olyankor nem árt, ha van, de mostanában azért inkább a színesebb, vidámabb lakkokhoz nyúlok :]

      Törlés
  12. Szép a színe az üvegben + a 3. réteg után.
    Én sem szeretem,ha 3-4 réteg kell egy lakkból.
    Akkor el tudom viselni,ha mondjuk egy csillogós + fedőréteget teszek fel.
    Jobban szeretem,ha 2 réteg kell és gyorsan szárad. :)
    Vannak Avonos lakkjaim én szeretem őket. :)
    Eddig még sok rossz tapasztalatom nem volt velük szerencsére.
    A gömbölyű üvegesből a Rave, Dynamo-t nagyon szeretem és már évek óta megvannak,de még mindig jók.Csak 2 réteg kell belőlük. :)
    Van még 1 tükörfényű is Polished Pink a neve ez is szép.
    A Coral Reef és a Sea Breeze nagyon jó színű, tervezek majd valamikor beszerezni belőle,de nekem is az árával van bajom.
    Eredeti áron,de még akciósan is nagyon sok egy lakkért az áruk.
    Az új kinézetűek közül egy lakk van meg ajándék volt rendeléshez ami gyorsan száradós- Sateen.
    Tényleg gyorsan szárad,nem vizes állagú olyan,mint a régiek. :)
    Ezek szerint nem mindegyik lakk lett vizes állagú és rosszabb minőségű. :)


    VálaszTörlés