2012. július 8., vasárnap

Yves Rocher frissítő sminklemosó - TESZT

Sziasztok!


Mos az Yves Rocher sminklemosóról lesz szó, ITT írtam, hogy a makeup bürze facebook oldalon nyertem.


Ő lenne az:
A flakonja masszív műanyagból készült, a színe annyira nem tetszik, de az alakja tetszik. A teteje lecsavarható, ami végül is nem rossz, de én jobban szeretem, ha csak ki kell nyitni és azon van egy kis lyuk, mivel úgy könnyebb adagolni.

Hátulról:

A címke:

Ilyen átlátszó zselé szerű folyékony anyag van benne:

Érzékeny szemre való, bár szerencsére az én szemem általában nem az, de ez ártani nem árthat, úgy gondolom.


150 ml-es kiszerelés, tehát kiadós, nem is kell belőle egyszerre túl sokat használni.


Én általában egy vattakoronggal letudom a két szemem, ezzel a lemosóval is elég általában egy korong, amire kétszer öntök picit. Kb ugyanolyan jól leszedi ez is a szemsminket, mint a Balea,  az illata alig érezhető, nem zavaró. Szóval a sminkeltávolításban jó, bár én nem érzem a frissítő hatását.


Az árát nem tudom pontosan, 2000 Ft körül lehet, ennyit nem adnék ki érte, de ha jól tudom, szokott akció is lenni, olyankor megéri megvásárolni.


Egy szó mint száz, nekem tetszik, de mivel a Balea elérhető közelben van és olcsóbb is, annál fogok maradni.


Ti ismeritek ezt a terméket? Ha nem, szeretnétek kipróbálni?
Van esetleg más terméketek a márkától?


Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot Mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. Hát, én már többfélét használtam, de a Balea az jó volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az avonost is szerettem nagyon, de eléggé elszaladt az ára már szerintem :S
      Egy időben meg ha jól emlékszem magában csak azt nem is lehetett rendelni.

      Törlés
  2. Még nem próbáltam, de a következő 50%-os kuponommal ha épp nem lesz Sunfleur, akkor lehet kipróbálom. A szemre való szemfestéklemosójuk viszont verhetetlen nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is szemre való, bár én mindegyiket csak oda szoktam használni :]
      Esetleg a "rendes árát" nem tudod?

      Törlés
  3. Én is Baleásat használtam, de áttértem a nedves törlőkendőkre :D Azok kevésbé irritálják a szememet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azok annyira nem hozzák le jól, legalábbis amiket eddig próbáltam.

      Törlés
    2. Én úgy szoktam, hogy egy ideig rajta tartom a szememen, nem csak áttörölgetem :)

      Törlés