2012. július 3., kedd

Undressed - Kiléptem a komfortzónámból...

Sziasztok!

Most a tegnapi sminkemet mutatom meg Nektek, mivel 80000 +/- 1-2 fok rohadt meleg van kint, nem akartam túlzásba esni, és mivel annyira még nem ismertem a palettát, a világosabb színeket használtam leginkább, hasonlít erre, de próbáltam azért nem pont ugyanolyat készíteni.

Vakuval:


Természetes fénynél:




Többen is mondtátok az előző Undressed- es bejegyzésnél, milyen jól áll, hogy nincs kihúzva felül a szemem, én jobban szeretem úgy, de így is egészen megtetszett, és mindennemű nagyképűség nélkül, tetszett ez a smink magamon, és némi fejlődést is észrevettem, de javítsatok ki, ha csak én érzek így... :]

Nektek hogy tetszik?

A felső sort és az alsó sor első színét használtam a sminkhez.
Ezen kívül BB krém, a szokásos essence a szemöldökömre és Catrice - The Nuder The Better rúzs.

És 7!!! órával sminkelés után, kb 36-38 fok volt egész délután:

Részemről eddig csillagos ötös a strapabírása, mivel ha ennyi idő után, ilyen melegben is ilyen szépen bírta, gondolom amúgy még jobban bírná.

És a végére egy kis outfit szösszenet:

Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés, szép napot! Ma még lesz egy! ;]

10 megjegyzés:

  1. És milyen jól tetted. :) Sokkal jobb így, és szerintem is fejlődtél.

    Egyébként tegnap én is felavattam a palettát, csak én a mályvás árnyalatokkal, és nekem is tökéletesen bírta a hőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sokkal jobbat azért nem mondanám, legalábbis ennél tetszik, de sokszor jobban szeretem úgy :D

      Törlés
  2. A fejlődés egyértelmű, én is megkaptam múltkor, hogy olyan vagyok mint egy emós, hogy állandóan feketével keretezem a szemem, sajnálom de nem tudok megválni tőle, vagyis próbálkozom, de nehéz. :) Úgy érzem, hogy a fekete nélkül csak félkész munkát végeztem.... :D
    Még másik színekkel is csinálj sminket :P
    Nem mintha ez nem tetszene, csak kíváncsi lennék másabb színekre is, ami nem ennyire nude :)))
    Cuki a bagolykád! Puszó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig így érzem, hogy olyan félkész, befejezetlen.. :D Pedig nem az, csak szokatlan annak, aki évekig így tolta. :)De már én is igyekszem nem mindig tusozni, meg kihúzni a szemem, cserébe extrémmé spirálozom a szempillám... :D

      Törlés
    2. Na emosnak nem mondtak még miatta, de én is annyira hiányolom, fura érzés is volt, de végül is tetszett, szóval legalább ilyen is volt, meg lesz is :]
      Lesz a sötétebbekkel is csak annyira nem mertem nekiállni azokkal, attól féltem, lefolyik és gáz lesz, de ezek szerint nem :]
      Bár ma meg nem is sminkeltem, ilyen embertelen melegbe nem láttam sok értelmét :(

      Törlés
  3. Nagyon jó smink :) Tényleg jól áll tus vonal nélkül is :) A felső meg nagyon jól áll. A színe és a fazonja is jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Ahhoz képest, mennyire nem hordtam eddig ilyen színt, meg kéket, elég jól belehúztam .. :D

      Törlés
    2. És milyen jól teszed :D

      Törlés