2012. július 18., szerda

Undressed III.

Sziasztok!

Ezt a sminket tegnap viseltem, de mivel rohannom kellett a buszra, 2 db használható kép készült, azért megmutatom Nektek, Judit úgy is kérte a 2,4,6,9 árnyalatokat a palettából, és a 6oson kívül ezek is szerepelnek benne.

Most csak vakus képeket tudtam csinálni, mivel valamiért nem tudom felhúzni a szobámban a sötétítőt rendesen, és még a bal szemem is tiszta piros volt reggel óta, de semmi gond.. Nekem azért tetszett, és remélem, Nektek is fog!



Használt termékek:

- MUA Undressed palettából:
*Shade 1
*Shade 2
*Shade 4
*Shade 7
*Shade 9
*Shade 12
- Nivea Visage Make Up Starter
- Garnier BB Krém
- Avon CT barna szemceruza
- szokásos essence a szemöldökömre
- essence Black Mania szempillaspirál
- e.l.f. szájfény (Zsancitól)

Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés, igyekszem majd minél többféle sminket készíteni a palettával.

Szép napot!

7 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyen ma a felső szemhéjam, de én csak 2 árnyalatot használtam (4, 7). :DDD

    VálaszTörlés
  2. Szép lett. :) Köszi az elkészítést. :)
    Egy picit tényleg látszik a képen,hogy piros a szemed.
    Allergiás vagy valamire??
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igazán nincs mit :]
      Nem tudom, könnyen lehet, mert már napok óta folyamatosan tüsszögök, bár inkább ez, mint ami tavaly nyáron volt, hogy napokig páróránként tiszta kiütés lett az egész testem :(

      Törlés
    2. :)

      Most nyílnak különféle növények,amik szoktak allergiát okozni lehet,hogy arra vagy vagy talán valami porra. Csinálnak a tüdőgondozóban ilyen vizsgálatot,ha továbbra is tüsszögsz érdemes elmenned.
      Értem, nem lehetett kellemes a sok kiütés. Nekem is volt tavaly nem is tudták,hogy mitől,de valószínű,hogy egy Balea-s arctisztítókendő okozta(rózsaszín azt hiszem 275ft).
      Kb. fél éve is volt csalánkiütésem és a citromra+ különféle ételekre gyanakodtak,de végül nem vagyok semmilyen ételre allergiás.
      Így nem is tudják azóta sem,hogy mitől volt.
      Szóval "zseniális" ez a magyar egészségügy azt hiszem ezzel el is mondtam mindent. :)

      Törlés
    3. Voltam allergiavizsgálaton még régebben, az is ilyen kiütéses volt, ott azt mondták, semmire nem vagyok allergiás...
      Aztán pár évig nem volt semmi gondom, és tavaly egyszer csak éjjel arra keltem hogy szétvakartam a karom és bőgök, annyira fáj, de elsőre azt hittem csak valami bogárcsípés, aztán elmúlt, reggel megint előjött, bementünk az ügyeletre, ott meg kérdezgetett a pasi hogy nincs e új mosószer, mosópor, mosogatószer, bármi újfajta vegyszer, tusfürdő, ilyenek. És bár előtte vettem egy avonos habfürdőt, és nem hiszem, hogy csak 3 hét után jönne elő ha valamit nm bír a bőröm, de azóta nem mertem használni, biztos ami biztos alapon...
      Szóval 2-ből 2×nem tudták elmondani, hogy mi a bajom, ráadásul míg régen félévente 1×volt ilyen, tavaly kb egy hétig 1-2 óránként előjött, de tényleg volt olyan, hogy már megnyugodtam, hogy dejó nem lesz több, és rá 3 percre meg már ittam a kalcium pezsgőtablettát :S

      Törlés