2012. július 11., szerda

Szivacsos köröm I.

Sziasztok!

Egyszer már készült ebből step by step, IDE kattintva látható, hasonlót csináltam tegnap, de nem pont ugyanolyan lett, habár a színek maradtak, mert meg akartam nézni milyen minden körmömön.

Természetes fénynél:


Vakuval:


Itt most úgy csináltam, hogy két rétegben felkentem az essence - Just Shout! lakkot, majd fóliára csak a Rimmel Fat&Fuchsiát, amit szivaccsal feltapogattam, majd még egyszer megismételtem ezt.

Végül erre jött egy fedőréteg és kész is.
Szerintem egész jó lett, mások meg nagyon dicsérték ma, gondolkodtam azon, hogy esetleg mehetne rá még egy, sötétebb rózsaszín vagy ezüst szín szivaccsal, de lehet, hogy az már túl sok lenne, max pénteken még kipróbálom, ha úgy alakul.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a szivacsos technikát?
Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

15 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam mosogatószivaccsal, de nekem az alapozószivacs jobban bejött. :S Viszont az meg elfogyott.. :DD Illetve kőkemény lett egy idő után a semmitől.. wtf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tökéletes rá, bár ez nem a "sima" mosogatószivacs, szóval nem azok a kis pici színesek szürke dörzsi résszel, hanem egy kicsit nagyobb sárga, zöld dörzsivel, nekem ez jött be eddig legjobban.

      Törlés
  2. Na ezt ma muszáj kipróbálnom :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem én is a szivacsos technikát, csak kéne egy sűrűbb szivacs, mert a mosogató szivacs nema legjobb. :D

    VálaszTörlés
  4. Díjat kaptál tőlem: http://bya13girl.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam-es-adtam.html

    VálaszTörlés
  5. én májusban/júniusban csináltam három vagy négy alkalommal is szivacsos technikával körmöket, már emg akarom csinálni a beegyzést hozzá, de mindig elfelejtem :D

    amúgy király lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tessék nekiállni!! ;]

      Törlés
    2. lassan, de biztosan haladok vele :D

      Törlés