2012. július 13., péntek

Szivacsos körmök I. - egy kis extrával

Sziasztok!

A tegnapelőtti bejegyzésben mutatott körmöket kicsit felturbóztam, bár a fejemben nagyon jónak tűnt, tartottam tőle, milyen lesz a kivitelezés. Jajj de ironikus, mikor azt gondolom, hát ez milyen rohadt könnyű lesz, akkor nem jön össze, most meg hogy tartottam tőle, tetszett végül... Na de nézzük is. :]

Vakus képek:


Természetes fénynél:



Amint látjátok, lilával (Butterfly) mentem még át a körmeim végén, nekem ez tetszik, kicsit azokra a pólókra emlékeztet, ami a '90es években olyan menő volt, egyszínű, és ilyen sárgából egészen lilásba átmenő naplemente pálmafával. A kövecskékkel nem vagyok teljesen elégedett, de úgy gondolom, még a vállalható kategória. Hiába na, nem bírtam egyforma távolságban, egyenes vonalban felpakolni, de segond, mondhatom hogy egyedi.. ;D

Nektek hogy tetszik? Melyik verzió tetszik jobban? Nektek ez még belefér hétköznapi körömnek vagy már túl sok?

Köszönöm a figyelmet, Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, jó a két szín együtt! :)

    VálaszTörlés
  2. Ilyen köveket tervezek most én is venni. Pár napja majdnem sikerült 2190 Ft-ért venni... a nulla nem látszódott, és 220 Ft-nak néztem. Mér ilyen drágák ezek...grrr -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen :O :D
      Az nem semmi akkor.. Mondjuk ezek nem ilyen "flancos" kövek, de nekem erre a célra hogy a saját körmömre tegyem őket :]
      Nézd meg esetleg valami eurósboltban vagy vianni, ilyen helyeken.

      Törlés
  3. Neeeeee múltkor tipen egy az egyben ugyanezt a kombinációt próbáltam ki, de nem is ez a poén hanem hogy nekem is azok a pólók ugrottak be. :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként ha valakire rátörne a nosztalgia, teszkóban most lehet ilyeneket kapni. :D

      Törlés
    2. Kiskoromba nagyon akartam, de már nem tetszik annyira hogy pólóban hordjam :D

      Törlés
    3. ezek amúgy ujjatlan topok, én bevállalnám néha, de sajnálom rá a pénzt. :D

      Törlés