2012. július 30., hétfő

Oh So Special IV.

Sziasztok!

Megint az Oh So Special paletta volt a "soros", illetve ehhez volt hangulatom ma, így ezt vettem elő. :]

Volt már egy nagyon hasonló smink, de ez most egy icipicit erőteljesebb lett, és egy kicsit jobban is tetszik, illetve más a rúzs is. Az meg csak a slussz poén, hogy azon felül, hogy elfelejtettem, hogy volt egy ilyesmi, még a felsőm is ugyanaz volt... :D

Szóval azt hiszem ez lehet, hogy nem is véletlen volt, hanem a tudatalattim.




Túl sok kommentárt nem is igényel részemről, nekem nagyon tetszenek ezek a színek így együtt.

Amiket használtam:
- Garnier BB krém
- Szokásos essence szemhéjpúder a szemöldökömre
- Lovely hármas pirosító
- Carmex (cseresznyés)
- Catrice - Shy Flamingo rúzs
- essence - Black Mania szempillaspirál
- e.l.f. zöld szemceruza
- Oh So Special palettából:
* Bow
* Ribbon
* Gateau
* Pamper

Amit mindenképp jobbnak érzek, az a rúzs, szerintem jobban illik hozzá, kicsit feldobja, üdébb tőle az összkép, vagy nem is tudom minek mondjam, valahogy jobban tetszik így. :]

Nektek hogy tetszik?
Igyekszem teljesíteni majd a kéréseket is, mindkét új palettával kapcsolatban, csak lenne már kicsit hűvösebb, mert ilyenkor nekiállni sem sok kedvem van sminkelni, vagy tényleg csak minimálisan.

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát Mindenkinek, aki pedig reggel olvassa, annak jó reggelt és szép napot kívánok!

11 megjegyzés:

  1. nagyon szép a smink, a 2. kép lett most a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  2. Huhúúúú!!! Nagyon jól állnak ezek a színek!! Cuki a smink! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett :$ a rúzs színe különösen tetszik :$ annyira jól állnak ezek a narancsos színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :]
      Pedig idén kezdett el közel állni a szívemhez, előtte csak a piros tetszett így magamon, ami nem narancsos :]

      Törlés
  4. Nagyon király ez a kombó :D Lehet csak én gondolom így, de mintha egyre bátrabban és felszabadultabban sminkelnél :$ És tök jól passzol a felsőd is mindenhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon jól esik ilyet olvasni, én is kezdem így érezni, de ha már más is így látja, az nagyon jó :$ :]
      A körmöm meg a zöld szemcerkához passzolt amúgy :P

      Törlés
  5. Akkor teljes volt az összhang :P

    VálaszTörlés
  6. Tényleg cuki smink lett. :)
    Bátran használj ilyen sminket,mert nagyon jól állnak ezek a színek!!
    Nekem is feltűnt,hogy felszabadultabban sminkelsz és az is szuper,hogy nem csak a hétköznapiságra törekszel. :)

    VálaszTörlés