2012. július 5., csütörtök

Sleek - Oh So Special I.

Sziasztok!

Szerdán fel is avattam az új Sleek palettám. Megint valami kis visszafogottabbat akartam a nagy meleg miatt, de nem bírtam már várni vele, hogy kipróbáljam, ez lett belőle:

Vakuval:
Ilyen szenvedős fejem van a melegben... :D


Természetes fényben:


7 órával később:

Szerintem nagyon szépen bírta még ezt a rohadt meleget is, egy szavam sem lehet rá.. :]

Amiket használtam:
- Garnier BB Krém
- Avon CT fekete szemceruza
- Catrice ezüst szemhéjtus
- Sleek Oh So Special palettából:
* Gateu
* Ribbon
* Bow
* Celebrate (az alsó szempillák alá)
- szokásos essence a szemöldökömre
- Paris szempillaspirál
- e.l.f. szájfény
- lovely pirosító (együtt a 3 :D)

Remélem tetszett Nektek a smink, várom az ötleteket majd, hogy mit mivel látnátok szívesen, milyen formában, és amennyire tőlem telik, megpróbálom majd a legjobbat kihozni belőle.

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Szép lett, jól kombináltad őket. :)

    Kíváncsi lennék a Gateau és Organza szín kombinációra.
    Hogy milyen formában azt rád bízom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Rajta leszek

      Törlés
    2. Rendben várom és köszi :)

      Azt kifelejtettem,hogy az különösen jó és plusz pont érte,hogy nagyon jól bírja ebben a hőségben. :)

      Ez a paletta is a kívánságlistámon van! :D

      Törlés
    3. Na, már kész is van, remélem a képek is vállalhatóak.. :D

      Törlés
  2. Gyönyörű smink! :)
    Valóban le a kalappal előtte, igazán jól tartja magát hosszabb ideig is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Bizony, akkorát néztem, hogy csak na, sokkal de sokkal rosszabbra számítottam.

      Törlés
  3. Díjat kaptál! :)
    http://laruskabee.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés