2012. július 2., hétfő

Rimmel Fast & Fuchsia + Moyra 43

Sziasztok!

Már tegnap elterveztem, milyen legyen a körmöm, de végül mivel este álltam neki, úgy döntöttem, csak a Rimmelt kenem fel két rétegben, és a többit csak ma délelőtt csináltam.

Vakuval, benti fénynél:


Napfénynél:


Külön-külön is tetszik ez a két lakk, és együtt még szebb lett, mint az elképzelésemben, és többen is megdicsérték, ami azért nagyon jól tud esni.. :]

Amiket használtam:
Rimmel - Fast & Fuchsia
- Lovely átlátszó fedőlakk

Hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszős :D az a Moyra nagyon szép. ahogy nézegetem, kell.... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, egy még belefér :P

      Törlés
    2. Hát ez az. Egy mindig belefér. Tele van már a cipős dobozom meg egy kis bonbonos. Amit ma vettem, meg ami jön azt nem is tudom hova teszem, DE megoldom :D

      Törlés
    3. Ez legyen a legnagyobb gond, hogy hova teszed :P

      Törlés
  2. Tényleg nagyon jó így együtt ;-)

    VálaszTörlés
  3. Olyan cukorkás. :D Ja erről jut eszembe, nézegettem az új essence kollekciót, a pink lakk egész jó, még meggondolom. :D

    VálaszTörlés