2012. július 27., péntek

Pénteki kedvencek - Iron Fist

Sziasztok!

Egy olyan márkáról lesz most szó (vagyis kép), amit személyesen nem ismerek, még csak neten láttam, de szerelem, és havi szinten rám tör a nyálcsorgatás, hogy A-K-A-R-O-M-!

Ez pedig nem más, mint az Iron Fist.

Pólók:






Bikini:

Lábbelik:

Ő az abszolút kedvenc, a szerelem, egyszer kell egy ilyen.










Pénztárca:

Imádom mindet, Nektek hogy tetszenek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hétvégét Nektek!

Képek forrása: Iron Fist Clothing.

22 megjegyzés:

  1. waoo de jók a pólók!!! KELL

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden ilyen pólóért élek-halok :]

      Törlés
  2. Nekem a cipők jönnek be nagyon, főleg a laposak. Annyira különlegesek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hordás szempontjából nekem is a laposka, de az a zöld a best számomra. Egyszer kell.:]

      Törlés
  3. Nekem a fekete papucs tetszik a legjobban, nem is annyira húzós az ára, mint gondoltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Röhögni fogsz, arról nekem Te jutottál eszembe. De nem tudom mért.. :D

      Törlés
  4. Húú,nagyon szupik!Leginkább a pólóik tetszenek meg a pulcsik,de pár pénztárcája is van amit elfogadnék. : )Csak kár hogy ilyen drágák... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, sajnos ilyen ez a biznisz, ezért utálom, hogy az összes matrózos, pi nup csajszis, minden ilyesmi cucc nagyon húzós áron van :(

      Törlés
  5. A póló téma pofon egyszerűen megoldható. Keresel képet, és elviszed rányomatni egy pólóra, és ha nem is ugyanaz, de na, mégiscsak valami. :)
    Egyébként jól néznek kis, az utolsó előtti balerina a kedvenc. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyiszor elterveztem, hogy fogok magamnak így csináltatni, de sosem lett belőle semmi :D

      Törlés
  6. szépek a pólók, de nem venném fel őket. én ezeknél visszafogottabb vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában én is, de azért ha lenne, biztos hogy felvenném :P

      Törlés
  7. A párducos balerina, na olyat keresek egy ideje, meg a koponyás pólók. Uh kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, de nem találtam még olyat, ami minden szempontból szép és jó és kényelmes :(

      Törlés
    2. Én is így vagyok vele. Vagy nagyon gagyi, vagy kényelmetlen, vagy húzós az ára.

      Törlés
  8. Óóó, azok a pólók... A bikinik is nagyon jók, láttam már többfélét, de ugye az én alakomra-melleimre ez nem lenne jó választás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nekem sem, de gyönyörködök azért benne :P

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Ugyeugye?! Hadd ne mondjak semmit.. :D

      Törlés
  10. Uhh baromi jók:O ide is jöhetne pár darab *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kis bájos arcod van, hogy minden alkalommal meglepődök, mikor ilyet írsz :]
      Mármint ezt ne negatívan értsd :P

      Törlés