2012. július 19., csütörtök

Párducos körmök

Sziasztok!

A minap Bettivel tanácskoztunk, kinek milyen körme legyen, én a nude mellett döntöttem, de valami extrát is akartam, aztán szóba jött, hogy úgyis találtak már rá a blogra párducos körmök kereséssel, így legyen ez. :]

Szóval ez a mostani lakkozás kis története, nézzük is a képeket:

Természetes fényben:


Vakuval:


Ez az első ilyen próbálkozásom körmön, este még nem tudtam eldönteni, hogy nagyon tetszik, vagy nagyon nem, de úgy döntöttem marad ez a körmeimen, mert végül is egészen megtetszett.

A lakkok amiket használtam:
- essence nude glam - hazelnut cream pie 2 rétegben
- essence you rock! - cut off the beige (barna pöttyök)
- Jollie France fekete lakk
- Lovely Crystal Strength fedőlakk

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a párducmintát?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek!

24 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem kb 4 éves koromtól szerelem :$

      Törlés
  2. Juj ez nagyon cuki lett, imádom a párduc mintát, bár semmim sincs ilyen mintával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem elég sok van, terveztem is egy ilyen bejegyzést, csak nem tudom ez kit mennyire érdekelne :P

      Törlés
    2. Akkor majd összeszedem őket :]

      Törlés
  3. Énis csípem a párducos mintát, ez is tetszik. Nekem az inverz színű változatok a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az ilyen natúrabbakat szeretem, mindenben ami párducos :]

      Törlés
  4. Nagyon szép!!! Első pillantásra azt hittem, körömnyomdával készült ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj a végén még zavarba jövök ám :P

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Dicsák zébrá Győzí! :D (bocsi, nem hagyhattam ki :$)

      Törlés
  6. Szuper lett ügyesen megcsináltad. :)
    Én is szeretem a párducmintás dolgokat,de azért nem a kedvencem.

    VálaszTörlés
  7. utálom az ilyen hazelnut cream pie és társai elnevezésű lakkokat, mert egyszerűen megéhezem tőlük :D nagyon jó lett egyébként, szép ez a nude

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj már megijedtem hogy engem utálsz :D
      Köszönöm :]

      Törlés
  8. EZzz nagyon szuper lett, iszonyatosan tetszik ! :) Imádom amúgy is a párducmintát :$

    VálaszTörlés
  9. Én is régóta szemezek egy ilyesmi manikűrrel, de még nem vitt rá a lélek! A tied nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Roppant egyszerű egyébként, én fogpiszkálóval csináltam :$ :D

      Törlés