2012. július 8., vasárnap

Oh So Special III.

Sziasztok!

Újabb Oh So Special sminket hoztam Nektek, remélem nem unjátok még, de most kísérletezgetek vele, az Undressed is nagyon tetszik, de végre kiélhettem a rózsaszínes perverzióim is ezzel a palettával. :D

Semmi extra, de nekem tetszett ez a kombináció is.

Vakuval:


Természetes fényben:


Amiket használtam:
- Garnier BB Krém
- Szokásos essence a szemöldökömre
- Cseresznyés Carmex ajakápoló
- Zöld e.l.f. szemceruza
- essence Blac Mania szempillaspirál
- Sleek - Oh So Special palettából:
* Ribbon
* Pamper
* Gateau
* Organza
* Bow

Amint gondolom feltűnt, a Gateau hatalmas kedvencem lett, egyszerűen imádom, gyönyörű, meseszép, nem is találok rá megfelelő jelzőt, mindenki agyondicséri, hogy mennyire szép.

Nem nagyon volt már használható matt rózsaszínem sem, ezért nagyon örülök a Pampernek és a Ribbonnak is, de úgy az egész palettából tetszik minden, szóval Zsófi tényleg nagyon boldoggá tett ezzel a szépséges palettával. :]

Az ötleteket a sminkek terén még mindig várom, mit mivel látnátok együtt akár ebből, akár az Undressed palettából.

Köszönöm a figyelmet!

6 megjegyzés:

  1. Jó lett. :)
    Gateau tényleg nagyon szép szín és sok mindennel kombinálható. :)

    Írtam FB-on levelet sminkekhez ötleteket.
    Carmex cseresznyés ajakápolóról lesz majd bejegyzés??
    Nem szárít vagy olyan hatása van,mint a sima carmexnek??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megkaptam, majd igyekszem :]

      Törlés
    2. Hát, akkor lesz, de nem szárít egyébként, a simát még nem próbáltam.

      Törlés
    3. Oké köszi :)
      Értem.
      Azért kérdeztem,mert már több ízesített ajakápolónál is tapasztaltam,hogy inkább szárít,mint hidratál.

      Törlés