2012. július 7., szombat

Oh So Special II.

Sziasztok!

Judit kérte az Oh So Special palettából az Organza és a Gateau színeket együtt, ezt csütörtökön el is készítettem, így megmutatom Nektek most:



Vakuval
Amint látjátok, nagyon hasonló a két szín, a Gateau egy picit világosabb és arany fényű, de alapból hasonlóak. Nekem így együtt is tetszenek.

Amiket használtam a sminkhez:
- Garnier BB Krém
- e.l.f. zöld csillámos szemceruza
- Szokásos barna essence a szemöldökömre
- Sleek - Oh So Special palettából:
* Organza
Gateau
* Bow
* Celebrate (alsó szempillasor alá)
- Carmex cseresznyés ajakápoló
- Catrice - The Nuder The Better rúzs
- Catrice - Our Best Legth szempillaspirál

Most nem készült utána kép, de nagyon jól bírta ez a kombináció is a meleget. Remélem tetszett Nektek a színösszeállítás, köszönöm a figyelmet!
Kellemes hétvégét Mindenkinek, lehetőleg vigyázzatok nagyon magatokra és a bőrötökre, igyatok sokat, és ha nehezen viselitek a meleget, ha csak tehetitek, engedjetek hideg csapvizet a csuklótokra!

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Még csak most találtam el hozzád, de nagyon tetszik a blogod, ezért fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám és tölts el néhány kellemes percet!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, kedves vagy, ígérem, bekukkantok! :]

      Törlés
  2. Tetszik a fényük.

    Én is már egyre nehezebben bírom a meleget, pedig én jól szoktam bírni azért. :S Én azt szoktam csinálni, hogy egy kiürült hajspriccelős flakonba, vagy bármilyen spriccelős jó, vizet teszek és azzal fujkodom magam. :D Életmentő dolog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dettó! Én is ugyanezt teszem már évek óta :DDD
      A smink meg különösen tetszik! ;)

      Törlés
    2. Én szimplán be szoktam vizezni a karom és a lábam, de azért a szalonban nem szívesen vagyok tiszta víz :DD
      Bár már eljutottam odáig, hogy legyezővel nyomom bent is... A jövőhéttől félek jobban, mert délelőtt leszek, és most még nem volt baj, hogy csak éjfél után bírtam elaludni, de így, hogy 6 előtt kelek, annyira nem lesz jó móka :S :D

      Törlés
    3. De ettől nem leszel olyan klasszikus értelemben vizes, csak épp hogy kis permet megy rád és nagyon sokat számít ez is.

      Én még az ágyban is fujkálom magam néha, nagyon jól tud esni. :D

      Törlés
    4. Tudom, de akkor is szar munkahelyen, legalábbis nekem.

      Törlés
    5. Már csak valami portable verziót kell kifejlesztenem, mert amit használok az egy got2b flakon és nem matricázva van hanem nyomtatva, és nem akarom hogy azt higgyék hajsprével fujkálom magam. :DD

      Törlés
  3. Köszi,hogy megcsináltad nagyon szép lett. :)
    Feldobja a zöld szemceruza is. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a Gateau tényleg gyönyörűséges *.*

    VálaszTörlés