2012. július 14., szombat

Matrózos kínlódás...

Sziasztok!

Még mindig a matrózos körmök járnak a fejembe, már jó ötleteket is kaptam, de egyelőre azt mutatom meg, amit tegnap illetve ma sikerült összehoznom.

Az érzéseim vegyesek, a csíkozás bukta, de a horgony tetszik.

Vakus képek:


Természetes fényben:


Szóval csíkozásból megbuktam, sebaj. Díszítőcsíkom nincs (még, de szerintem egy ideig még nem is lesz..), viszont már kezdek kételkedni benne, hogy valaha is sikerülne összehoznom, na mindegy, a horgony nekem tetszik, remélem legalább egy kicsit felismerhető.

Ez most ilyen kis rövidke, nem túl vidám poszt lett, de jövök ma még eggyel. :]

4 megjegyzés:

  1. Ne add fel! :) Jó lesz az. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá, az nem rám vallana :D
      addig úgy sem nyugszom el a seggemen, míg legalább egyszer nem lesz olyan, amilyenre én akarom :D

      Törlés
  2. Én a héten csináltam egy egész jó matrózosat, sajna már lekopott, de ha újra csinálom küldök képet. A csíkokat az essence marble mania nail art készletében található "professzionális" (ezzel azért nem értek teljesen egyet) ecsettel készítettem. Az alaplakk után Essence walk on air lakk, aztán fehér csíkok az ecsettel she franciamanikűr-fehér lakkal, aztán az egész megspékelve egy kis piros szívecskével a körmöm jobb felső sarkába. Szerintem cuki volt, azt hiszem egy blogról szedtem az ötletet, de sajnos már nem tudom honnan... Az egész kommentem lényege, hogy talán érdemes lenne kipróbálnod ezt a marble cuccot. Vp-ben a Kossuth utcai Rossmannban vettem kb 300 ft-ért, annyit megér :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem nekem is megvan az a kép, valahol láttam én is és lementettem, de meg nem tudnám most mondani, hogy én hova mentettem el a gépen... :D
      De a lényeg, hogy tudom miről beszélsz :]
      A csíkoknak szabad kézzel neki sem állok, mert csak még rondább lenne :S :D

      Törlés