2012. július 1., vasárnap

Make Up Academy - Undressed - Swatchok

Sziasztok!

makeup-sale blog-kicsi blogról rendeltem meg a palettát, Krisztina nagyon kedves volt, első körben, amikor szerettem volna rendelni elfogyott, de amint jött az újabb adag, szólt nekem.
Nagyon kedves, korrekt, rugalmas, gyors és gondosan becsomagolva, bombabiztosan érkezett a paletta.

Rengeteg kép fog következni, mindenről csináltam vakuval és természetes fénynél is képeket. A színeknek nincs külön nevük csak Shade 1 - Shade 12 megnevezésük, ezeket fel is tüntettem.

Vakuval:

Természetes fényben:

Természetes fényben:

 Vakuval:

Vakuval:


Természetes fényben:

Vakuval:

Természetes fényben:

Vakuval:

Természetes fényben:

Körülbelül akkora, mint egy Sleek paletta:

A kétvégű applikátor is hasonló, mint a Sleek palettáké:

Sokan nem szeretik ezeket a kicsit gumis, szivacsos applikátorokat, én viszont nagyon szeretem őket


Felső sor:
Természetes fényben:



Vakuval:



A felső sorban vannak a világosabb színek, az 1. 3. és 5. matt, a többi csillámos. A 3. konkrétan beleolvadt most a kezemen a bőrömbe, az első és az 5. azért látszik szépen. A mattok azért egy fokkal kevésbé pigmentáltak, mint a csillámosak, de szerintem ezek is megállják a helyüket, részemről eddig teljesen jó mindegyik.

Alsó sor:
Természetes fényben:



Vakuval:



Az alsó sorban a sötétebb színek kaptak helyet, egytől egyig gyönyörűek, és pigmentáltak. Ezekkel is elégedett voltam így első körben.

A színeket nagyon nem részletezném most, úgyis látjátok őket, nekem mind nagyon tetszik, és azt hiszem nagyon jól van összeválogatva az egész paletta, jól kombinálható.

Végül egy próba erejére feldobtam gyorsan a szememre is a felső sorból 4 színt, nem használtam mást, csak ezeket és egy barna Avon CT szemceruzást és spirált.

Vakuval:


Természetes fényben:




Nekem iszonyatosan tetszik eddig ez a paletta, és annyira örülök neki, hogy el sem tudjátok hinni, szerintem teljes mértékben megéri beruházni rá.
Az ára sem volt vészes, 1950 Ft volt + a postaköltség.

Ha egy szóban kellene jellemeznem, ez lenne: IMÁDOM!
Nem érdekel, ha a Naked "másolata", "koppintása", egyszerűen szerelem. :]

Nektek hogy tetszik? Esetleg meg is van, vagy szeretnétek beszerezni?
Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést, jó hűsölést!

13 megjegyzés:

  1. IMÁÁDOM!

    Én is ma tesztelgettem így 1-1 szemen a kombinációkat, hát haláli. :D

    Nekem a 2 gyengébb matt is látszik, pedig most elég jó színem van. Szépen lehet vele árnyékolni kis észrevétlen visszafogott sminket, de mégis feldobja az arcot.

    A sötétbarnák mesések, a kedvenceim még a kissé rózsaszínes árnyalatúak.

    Egy bánatom van, hogy a fekete az nagyon csillámos. :( Lehetett volna olyan selyem fényű, mint a többi. De túlélem. :D

    Abszolút jó befektetés volt ez, egyszerűen minden smink elkészíthető vele.

    VálaszTörlés
  2. na teljesült egy álmod!:)

    amúgy hallod nagyon jól áll, hogy felül nincs vastagon kihúzva a szemed!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony :]
      Így teljesüljön minden :$

      Köszi, bár nekem annyira furi, de nem akartam elrondítani egy esetlegesen elcseszett tusvonallal :D

      Törlés
  3. Nekem is jobban tetszel így, hogy nincs kontúrozva szemed felül! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis palettának látszik. Ha nem lenne meg a bevált nappali sminkem (ami mostanában elég pin up-os), akkor tuti kéne. De estéhez is megvan az amiből dolgozok. Egy darabig nekem ő kimarad, de tény, hogy szépséges :D Jó vétel volt. és jó kis sminket hoztál össze :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, én is élhetnék nélküle. De nem akarok! Kellett, és akkora az öröm, és ááá <3 :]
      És köszi :$ :]

      Törlés
  5. :D Hu, nagyon szép, én is megrendeltem, kb szerda fele ér ide nagyon szép, és annyira várom:D

    VálaszTörlés
  6. Ha minden igaz holnap érkezik *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor gondolom már várod a holnapot :]

      Törlés
  7. Húúú de szép, azt hiszem, erre nekem is szükségem van!

    VálaszTörlés